Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows Server Network backup software

Pagina: 1
Acties:
  • 410 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Windows server 2012 R2 waarmee ik graag van elke computer in mijn netwerk een backup zou willen maken, weet iemand hier goeie software voor? Tijdje gezocht maar wat ik vind bevalt me tot nu toe niet echt.

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-11 12:46
Voor thuis of klein bedrijf? Is het dan iets om de essentials role te installeren? Daar kun je d.m.v. een client de computers in je netwerk laten opnemen in de Windows Server Backup functie naar je server.

Eerste regel: https://technet.microsoft.com/en-us/library/dn280940.aspx

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 16:59

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:06:
Tijdje gezocht maar wat ik vind bevalt me tot nu toe niet echt.
Begin eens om uit te leggen, wat voor OS er op de pc's draait, waar je op gezocht hebt, welke producten je getest hebt en wat er niet aan beviel.

Op deze manier een topic starten is niet echt de bedoeling. Ik laat het topic voorlopig nog even open staan, maar verbeter je topicstart wel even.

Kijk even voor tips en aandachtspunten in: Het algemeen beleid #quickstart

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

Topicstarter
Nou alle computers draaien windows (10), ik zocht naar Windows Network Software en ik vond er 1 die er goed uitzag maar was jammer genoeg alleen van Linux. Ik heb UrBackup die wel werkt maar ik dacht misschien hebben mensen hier met veel meer ervaring betere alternatieve. En als het mogelijk is (hoeft echt niet maar zou wel leuk zijn) ook eentje die van telefoons een backup maakt (van de foto's, niet echt bestanden), dit kan hoogstwaarschijnlijk niet maar wie weet.

• Linke Loe
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-11 07:57
Er zijn wellicht legio oplossingen om backups te maken van PC's op een Windows netwerk, maar ik ben nog geen mooiere tegengekomen, dan Veeam Endpoint Backup. Het mooiste is nog: het is gratis...

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 16:59

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:09:
Ik heb UrBackup die wel werkt maar ik dacht misschien hebben mensen hier met veel meer ervaring betere alternatieve.
Wat mis je nu dan aan UrBackup? Waarom voldoet dit kennelijk niet?

Wij kunnen geen betere software aanraden, als we niet weten waar je nu tegenaan loopt.Het lijkt me verder sterk dat dit de enige is die je gevonden hebt. Als ik google op backupsoftware Windows dan, kom ik ontzettend veel paketten tegen die dergelijke functionaliteit gaan aanbieden. Wat houd je tegen om daar eens naar te kijken?

Tweakers is niet bedoeld om simpelweg maar vragen te stellen, er wordt nl. wel degelijk een flink stuk eigen inzet verwacht. En daarmee wordt ook het zelf onderzoeken en zoeken naar opties bij.
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:09:
En als het mogelijk is (hoeft echt niet maar zou wel leuk zijn) ook eentje die van telefoons een backup maakt (van de foto's, niet echt bestanden), dit kan hoogstwaarschijnlijk niet maar wie weet.
En nogmaal: wat voor telefoons, en wat voor OS/software draait hierop? Het backuppen van Blackberry's en Iphones werkt nogal wat verschillend.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

Topicstarter
Question mark, ik heb de antwoorden gekregen die ik wou. Ik hoef jou tips niet.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Sja. Als het zo moet...

Zo werkt een forum als dat van Tweakers dus niet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.