Sinds kort weet ik ook een winkel in Belgïe die deze verkoopt en ze zijn niet veel duurder of gelijk aan de A7V133 RAID die ik op ogen had (ter vervanging van dit kutbord grmbl) . Zijn deze mobo's ok en welke zou je aanraden . Geen DDR graag .
Verwijderd
De IWill schijnt zeer goed overclockbaar te zijn (hoge FSB schijn je ermee te kunnen halen). De Epox is ook een zeer goed allround bordje.
Moeilijke keus
Moeilijke keus
De epox schijnt erg lekker te performen. Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen ermee.
Ik zou gewoon eens een paar reviews lezen Kijk wat je nodig hebt en als je er dan niet uitkomt maak dan een keuze op basis van prijs / winkel
Ik zou gewoon eens een paar reviews lezen Kijk wat je nodig hebt en als je er dan niet uitkomt maak dan een keuze op basis van prijs / winkel
En toen was m'n signature weg :(
Iwill heeft wat meer gedaan met de sound onboard zit de optie voor 4.1 op.
En de AMI raid werkt ook heel goed.
En de AMI raid werkt ook heel goed.
Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |
Verwijderd
Zijn die bordjes nu echt beter dan een abit or asus? ik heb'r eigenlijk nog nooit veel over gehoord, maar op belgische sites is het precies een mega evenement dat deze ineens beschikbaar zijn
en die onboard audio klinkt allesinds niet echt veelbelovend, of ben'k hier helemaal mis, het enigste bordje met onboard sound dat ik wel zou durven kopen is zo eentje met die Nvidia chipset (tot nu toch nog hehe).
Die AC'97 die op de mobo's zitten is echt WAARDELOOS. voor meer info: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/161166.Op woensdag 20 juni 2001 06:40 schreef MagikMole het volgende:
Zijn die bordjes nu echt beter dan een abit or asus? ik heb'r eigenlijk nog nooit veel over gehoord, maar op belgische sites is het precies een mega evenement dat deze ineens beschikbaar zijnen die onboard audio klinkt allesinds niet echt veelbelovend, of ben'k hier helemaal mis, het enigste bordje met onboard sound dat ik wel zou durven kopen is zo eentje met die Nvidia chipset (tot nu toch nog hehe).
C:\>_
De epox is in Nederland ook gewoon te koopp, kijk maar in de pricewatch.
De Iwill heb ik nog nooit gezien, dus als ze die hebben is dat vrij speciaal.
Het zijn beide bordjes die zeer goed uit de reviews zijn gekomen. Alleen heeft Epox de condensatoren wat dicht bij de socket staan.
De Iwill presteerde nog een tikkie beter als de Abit Kt7A, dus dat is echt een goed bordje. Ik denk dat de Epox het iets minder doet. Bij epox kun je de FSB niet in stappen van 1 mhz instellen, en dat is een groot nadeel vind ik.
Ik zou voor de Iwill gaan. En anders toch gewoon voor de Abit of Asus.
Het zijn beide bordjes die zeer goed uit de reviews zijn gekomen. Alleen heeft Epox de condensatoren wat dicht bij de socket staan.
De Iwill presteerde nog een tikkie beter als de Abit Kt7A, dus dat is echt een goed bordje. Ik denk dat de Epox het iets minder doet. Bij epox kun je de FSB niet in stappen van 1 mhz instellen, en dat is een groot nadeel vind ik.
Geen inspiratie
Is dat nou zo erg dat je niet per 1MHz kunt veranderen, per 2MHz vinnik goed zat.Op woensdag 20 juni 2001 08:57 schreef martijn12345 het volgende:
De epox is in Nederland ook gewoon te koopp, kijk maar in de pricewatch.
C:\>_
De Iwill is momenteel het beste
kwa overklokken en prestaties (op ddr na)
kwa overklokken en prestaties (op ddr na)
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Pagina: 1