Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Google Chrome updates

Pagina: 1
Acties:

• MediQ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-11 09:16
Algemene opmerking over meuktracker updates van Google Chrome, zoals ik ook in de comments heb gezet bij MediQ in 'downloads: Google Chrome 46.0.2490.71:
Jullie standaardtekstje als de stable versie één omhoog gaat is
In versie *** treffen we geen nieuwe mogelijkheden aan, maar zijn er weer *** beveiligingsproblemen verholpen en diverse bugfixes doorgevoerd.
Hiervoor gebruiken jullie duidelijk de info van de Chrome Releases blog. Hier staat inderdaad niets in over nieuwe functies, maar die zijn er vaak wel degelijk. Deze zijn dan terug te vinden op de Chromium Blog in een post van het moment dat de eerste beta uitkomt. Zie hier bijv. de nieuwe functies in Chrome 46. Het is even wat zoekwerk bij een nieuwe release, maar het is misschien wel aardig om dit te verwerken in de tekst of iig te linken naar de bijbehorende pagina van de Chromium Blog.

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:51

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Ik gebruik inderdaad de Chrome Releases-blog als bron en de tekst die ik kopieer bevat voornamelijk beveiligingsupdates, maar ook een link naar de door jou genoemde Chromium Blog. Hierrin staat inderdaad iets meer staat over de verbeteringen. Vroeger werden belangrijke verbeteringen ook nog in de Chrome Releases-blog genoemd, maar daar lijken ze van afgestapt te zijn. Ik ga de tekst aanpassen.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).