Welke fans raden jullie aan?

Pagina: 1
Acties:

• misterd11
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-02 21:05
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?

120mm rode led fans voor mijn build

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

30 euro voor 2 fans

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.

Degene die kleur en geluid geschikt zijn

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Inwin 901 build, 1 fan komt voorin en 1 op de radiateur.

Stilte is voor mij een must, liefst op 1 toerental. Daarnaast moet er wel voldoende lucht verplaatst worden helemaal door de radiateur heen!

Hieronder een lijstje wat ik heb gevonden:

#ProductPrijsSubtotaal
1Aerocool Shark Fan Devil Red Edition, 120mm€ 10,50€ 10,50
1BitFenix Spectre Pro Led Rood, 120mm€ 11,52€ 11,52
1Corsair Air Series AF120 LED Quiet Edition Rood Twin Pack, 120mm€ 22,36€ 22,36
1Corsair Air Series SP120 High Static Pressure Rode led (Twin pack), 120mm€ 22,30€ 22,30
1Enermax T.B. Vegas Rood, 120mm€ 14,33€ 14,33
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 81,01

Ik neig naar bitfenix vanwege het vaste toerental, maar de fans van corsair trekken mij ook erg.
Al ga ik voor corsair lijkt het handig om een SP fan op mijn radiateur te doen en een AF fan voor in de kast!

Tips en trics zijn welkom!

M.v.g.
Daniel

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

De Spectres zijn prima op een rad, maar ook weer niet echt ideaal. Weet niet hoe extreem je verwacht je koeling te belasten?

Overigens zal je zowel de Corsair als de BitFenix fans op een lager voltage willen zetten, op 12V zijn ze geen van beide stil. Voor 'echt' stil wil je beide op 5V zetten, 7V is amper maar wel ietwat hoorbaar. De andere in de lijst ken ik niet.

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:27
Zelf heb ik ervaring met Corsairs quiet edities, deze zijn behoorlijk stil :)