Momenteel gebruik ik als main game/film monitor een 27" 1440p Koreaanse monitor.
En als secundaire monitor een Dell P2414H.
Nu wilde ik graag of de Dell of de Koreaan vervangen.
Nadeel van de Koreaanse monitor vind ik toch wel dat je alleen de brightness kan aanpassen.
Ik calibreer mijn schermen meestal met een i1Display.
Mijn huidige CPU en GPU zijn een i7 3770 en GTX 970.
De games hoeven niet allemaal op Ultra of Max settings speelbaar te zijn.
Zat zelf te denken aan de:
pricewatch: Dell Ultrasharp U2515H Zwart
of de 27" versie:
pricewatch: Dell Ultrasharp U2715H Zwart
Is er behalve het PPI nog een groot verschil wat de meerprijs de 27" variant het waard maakt ofzo?
Wellicht zijn er nog andere opties? OF is er een heel goed 1080p scherm wat lang mee kan?
Mag ook een ander merk zijn dan Dell, maar heb gewoon altijd goede ervaringen met hun monitoren gehad en nooit echt problemen.
Scherm hiervoor wat alweer 10 jaar meeging was een Dell WFP2407.
Maximumprijs zo'n 525,- euro.
Het nieuwe scherm wordt voornamelijk voor games en films/series gebruikt.
Begrijp dat je met IPS screens altijd wat IPS glow kan hebben, maar met mijn huidige P2414H is dit minimaal. Zou dit een eventuele reden voor RMA kunnen zijn mocht dit echt bagger zijn?
En als secundaire monitor een Dell P2414H.
Nu wilde ik graag of de Dell of de Koreaan vervangen.
Nadeel van de Koreaanse monitor vind ik toch wel dat je alleen de brightness kan aanpassen.
Ik calibreer mijn schermen meestal met een i1Display.
Mijn huidige CPU en GPU zijn een i7 3770 en GTX 970.
De games hoeven niet allemaal op Ultra of Max settings speelbaar te zijn.
Zat zelf te denken aan de:
pricewatch: Dell Ultrasharp U2515H Zwart
of de 27" versie:
pricewatch: Dell Ultrasharp U2715H Zwart
Is er behalve het PPI nog een groot verschil wat de meerprijs de 27" variant het waard maakt ofzo?
Wellicht zijn er nog andere opties? OF is er een heel goed 1080p scherm wat lang mee kan?
Mag ook een ander merk zijn dan Dell, maar heb gewoon altijd goede ervaringen met hun monitoren gehad en nooit echt problemen.
Scherm hiervoor wat alweer 10 jaar meeging was een Dell WFP2407.
Maximumprijs zo'n 525,- euro.
Het nieuwe scherm wordt voornamelijk voor games en films/series gebruikt.
Begrijp dat je met IPS screens altijd wat IPS glow kan hebben, maar met mijn huidige P2414H is dit minimaal. Zou dit een eventuele reden voor RMA kunnen zijn mocht dit echt bagger zijn?
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net