Vraag bekabeling aansluiten hifi in auto

Pagina: 1
Acties:

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-01 15:13
Hey Tweakers,

Nogmaals een vraag. Een iets ander onderwerp dan de vorige keer dus toch maar een nieuwe thread.
Inmiddels is de auto onderweg, geen Ford Fiësta geworden maar een Fiat Grande Punto 1.4 uit 2009.

Ik heb nu ook een nieuwe autoradio, 2 voordeurspeakers, 2 achterdeurspeakers een subwoofer en een versterker liggen. Er zit alleen nog geen bekabeling bij..

Het volgende moet gebeuren.

Accu -> Versterker
Versterker -> Subwoofer
Subwoofer -> Autoradio
12v aansluiting cigarettenaansteker doorlussen naar autoradio voor stroom (Originele werkt op Can-bus.. Lees dat heel veel mensen dat zo hebben moeten oplossen)

Ik heb alleen zelf geen flauw idee wat voor éxacte kabels ik nu nodig heb. Ik heb wel wat speaker kabels liggen voor de woofer maar dat is het ook wel.

Heeft iemand toevallig een overzichtje met wat voor kabels ik moet aanschaffen om deze verbindingen te maken? Misschien ergens een compleet kabelsetje met dit als doel?

Alvast bedankt

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mediamarkt heeft meestal wel zo'n setje liggen, ongetwijfeld ergens op internet stuk goedkoper, heb je al aardige start voor je versterker en 12v signal.

Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_237951_1.jpg

Ik had zelf trouwens alles vanaf de accu getrokken, schakelaar op de 12v signaal, zo wist ik zeker alles goed ging.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-01 15:13
SinergyX schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:18:
Mediamarkt heeft meestal wel zo'n setje liggen, ongetwijfeld ergens op internet stuk goedkoper, heb je al aardige start voor je versterker en 12v signal.

[afbeelding]

Ik had zelf trouwens alles vanaf de accu getrokken, schakelaar op de 12v signaal, zo wist ik zeker alles goed ging.
Een beetje een stomme vraag.. Maar waar zoek je dan op? 'Kofferbak aansluit set' of 'Versterker aansluit set' vind ik écht helemaal niets op.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:26

Jag

Je wordt helemaal doodgesmeten met die setjes. Gewoon even op googlen: klik

[ Voor 45% gewijzigd door Jag op 14-10-2015 11:33 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Valandin schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:32:
[...]

Een beetje een stomme vraag.. Maar waar zoek je dan op? 'Kofferbak aansluit set' of 'Versterker aansluit set' vind ik écht helemaal niets op.
Kabelset, (icm autoversterker, subwoofer) dat is het magisch woord :P Ik ga meestal engels (car amp cables), kan je al snel wat vinden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:59
hoeveel kanaals versterker heb je? heb je een actieve of passieve sub?
Pagina: 1