Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SysWoW64 start 4x op bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13:14
Geachte Tweakers,

Ik heb sinds een maand dat de map syswow64 4x start als ik mijn oude laptop.
Ik weet niet welke wijzigingen gedaan is, omdat mijn ouders met geen verstand van computers misschien virussen instaleren. Malware bytes heeft alle virussen verwijderd, maar het blijft.
g data duurt echt 13 uur voordat hij klaar is met scannen.

Google heeft me ook geen oplossingen gevonden.
Moet ik een schone install van Windows installeren of kan nog die virus verwijderd worden zonder schone install van WIndows

Kan een mod de titel aanpassen met 1 x?

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchredgaming op 14-10-2015 09:23 ]

Review QNAP TS-230 NAS

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dutchredgaming schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:22:
Geachte Tweakers,

Ik heb sinds een maand dat de map syswow64 4x start als ik mijn oude laptop.
Ik neem aan dat je met 'map start' bedoeld dat de map 'syswow64' vier keer opent wanneer de laptop opstart?

Want in dat geval zou ik deze link even doornemen. Dat is iemand met hetzelfde probleem. (Hint: Google: 'syswow64')
Moet ik een schone install van Windows installeren
Wil je er zeker van zijn dat de PC goed werkt en schoon is, is een clean install sowieso aan te raden.
Kan een mod de titel aanpassen met 1 x?
Je kunt een verzoek indienen voor het aanpassen van je titel door boven aan je post op 'handje' te drukken.

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13:14
rens-br schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:10:
[...]

Ik been aan dat je met 'map start' bedoeld dat de map 'syswow64' vier keer opent wanneer de laptop opstart.

Want in dat geval zou ik deze link even doornemen. Dat is iemand met hetzelfde probleem. (Hint: Google: 'syswow64')

[...]

Wil je er zeker van zijn dat de PC goed werkt en schoon is, is een clean install sowieso aan te raden.

[...]

Je kunt een verzoek indienen voor het aanpassen van je titel door boven aan je post op 'handje' te drukken.
Thanks, ik kijk er vanmiddag na

Review QNAP TS-230 NAS

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dutchredgaming schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:19:
[...]
Thanks, ik kijk er vanmiddag na
Succes! Mocht je verder nog zeker willen zijn dat het geen virus / malware is, zou je de programma's opgenoemd in deze post even kunnen runnen.