Accutests iPhone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:18
Vorige week nieuws: Apple: verschil in accuduur tussen iPhone 6s-modellen is klein
Deze week: nieuws: Accutest toont gelijkwaardige prestaties Apple A9-chips van Samsung e...

Maar beide tests waarnaar verwezen wordt (zowel die van de Reddit gebruiker als die van Ars technica) slaan nergens op als je een beetje zinnige data wil hebben. Toch wordt het gewoon overgenomen en op Tweakers gepubliceerd.

Ik vraag me af: waarom doet Tweakers niet haar eigen real life tests van video kijken en browsen een keer of 10 met beide varianten? Van alle accutests die ik in de media tegenkom vind ik deze tests altijd het meest zinnige omdat ze enigszins normaal gebruik simuleren. Wellicht dat er dan op Ars technica ook eens naar Tweakers verwezen wordt. ;)

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:46

WoutF

Hoofdredacteur
Ger schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:05:
Vorige week nieuws: Apple: verschil in accuduur tussen iPhone 6s-modellen is klein
Deze week: nieuws: Accutest toont gelijkwaardige prestaties Apple A9-chips van Samsung e...

Maar beide tests waarnaar verwezen wordt (zowel die van de Reddit gebruiker als die van Ars technica) slaan nergens op als je een beetje zinnige data wil hebben. Toch wordt het gewoon overgenomen en op Tweakers gepubliceerd.

Ik vraag me af: waarom doet Tweakers niet haar eigen real life tests van video kijken en browsen een keer of 10 met beide varianten? Van alle accutests die ik in de media tegenkom vind ik deze tests altijd het meest zinnige omdat ze enigszins normaal gebruik simuleren. Wellicht dat er dan op Ars technica ook eens naar Tweakers verwezen wordt. ;)
We hebben vanuit Tweakers de beschikking over drie verschillende iPhone 6s-exemplaren (eigen testmodel en twee die we van collega's kunnen lenen), en allemaal bevatten ze een soc van tsmc :{ Ook wij wilden het graag zelf testen en vorige week hebben we dan ook contact gezocht met verschillende mensen uit het iPhone 6S-topic om te kijken of we nog een exemplaar met Samsung-soc konden bemachtigen, maar zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:18
Mja, je kunt ook moeilijk iPhones blijven kopen totdat je bij toeval een keer een Samsung SoC te pakken hebt he. Die krengen zijn al duur zat. ;)

Random brainwave: is er niet een hardwareboer die hier in regelmatig adverteert en deze test wil sponsoren? Als in: Tweakers en Hardwareboer kraken het iPhone SoC mysterie. :)

Tjolk is lekker. overal en altijd.