Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Android 6.0 Marshmallow Review

Pagina: 1
Acties:

• mark met een k
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-10 13:56
Bij de accuduur test van video kijken en webbrowsen zit een inconsistentie, bij de videotest staan bij de nexus 5 lollipop en marshmallow omgedraaid ten opzichte van de N6 en N7(lollipop onder). bij de webbrowse test staat Lollipop weer als bovenste in de grafiek vermeld.

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-11 14:43
Diegene met de langste tijd staat toch gewoon bovenaan? De versie bepaalt niet de volgorde. Er is ook geen Nexus 7 getest :)

Of ze hebben het net snel aangepast ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Zenety op 14-10-2015 09:57 ]

• mark met een k
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-10 13:56
Nexus 9 bedoel ik natuurlijk sorry :P Maar het geeft toch een vertekend beeld, ik klikte snel door de 3 grafiekjes heen en het leek net alsof ze allemaal een betere accuduur hadden gekregen tot ik weer naar de nexus 5 overschakelde en zag dat lollipop en marshmallow waren omgedraaid.

Verwijderd

Er staat in de review dat als een app geen rekening houdt met de nieuwe manier van permissies geven dat er dan nep-services gegeven worden zodat de app toch doorgaat en niet crasht. Dat geldt echter voor een app die wel rekening houdt met de nieuwe permissies en die een permissie niet krijgt. Een "oude" app vraagt gewoon om alle permissies, en als je die niet geeft, installeert de app helemaal niet.

Ik ben er erg bang voor dat alle ontwikkelaars (of hun managers) ervoor gaan kiezen om gewoon alle permissies te vragen en de app niet te laten installeren als je niet alle permissies geeft. Je kunt als ontwikkelaar immers gewoon de oude manier blijven gebruiken: vraag permissies en installeer niet als je die niet krijgt.

Verwijderd

Graag geen vragen in ongerelateerde topics dumpen.

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 17-10-2015 10:59 ]

• Andrasman
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-07 10:59
De staafdiagrammen zijn aangepast, inderdaad helderder zo. Bedankt voor de tip.

Wbt de premissies: Dat moeten we afwachten. Het zou ook goed kunnen dat het van Google op een bepaald moment niet meer mag.

Andrasman

Pagina: 1