Toon posts:

Moederbord voor 4790K en 970

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik
Heb vandaag paar onderdelen bestelt voor een pc en ik heb de i7 4790k, msi gtx 970 4gb, 1tb hardeschijf en 8gb ram maar nu zoek ik nog een moederbord die aan mijn kaart en processor passen. Maar dan zoek ik er ook nog een koeler bij!

Zou misschien een van jullie mij willen helpen?

Mvg wouter

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

http://tweakers.net/pricewatch/

Je weet wat voor socket de CPU heeft, dat is het belangrijkste om naar te kijken. Als je daarop filtert, kom je vrij snel al een moederbord tegen waar jouw CPU in past.

Voor GPU maakt het niets uit.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk ik heb een moederbord op het oog!
Maar ben bang dat de videokaart er niet in past omdat die dan tegen de hdmi aan sluiting aankomt ofso

Moederbord: pricewatch: MSI H81M-P33

En past die trouwens met die i7 4790k? Want ik zag dat die 1150 socket was maar op een andere site 1155 socket.

Dus wat nu?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:29

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!) :X, schopje naar CAA.

Ik ben wel benieuwd waar je leest dat dat bord 1155 zou zijn, want hij is 100% 1150. Tip, als je twijfelt, kijk op de site van de fabrikant. Dat is altijd goed.

Overigens, dat moederbord is verder prima, maar wel erg basic. Daar kan je natuurlijk voor kiezen, maar voor 2 tientjes meer heb je een vrij luxe pricewatch: ASRock B85M Pro4 bijv. met een betere geluidschip en vier RAM sleuven. Hij beschikt ook over PCIe 3.0 16x ipv 2.0, maar dat maakt weinig uit met deze videokaart.

Trouwens, wil je je CPU gaan overklokken? Dan moet je immers nog dieper in de portomonnee gaan duiken.

Je mist in je lijstje wat je besteld hebt ook nog een voeding, een SSD en een case!