Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exeliser
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-09-2019

exeliser

Schaatsen & Reizen

Topicstarter
Ik heb een probleem met het internet thuis. Mijn situatie zit zo het komt het huis binnen en gaat naar een KPN Experia box v. 8. Dan gaat de internet kabel door naar een time capsule. Daar wordt het verspreid. Maar het op de een of andere manier werkt het dus niet. Althans soms wel maar meestal niet? Ligt dit dan aan de Time capsule of aan de Experia box? En hoe kan ik dit verhelpen?

SQ 323 HEAVY Cleared for take off at RWY 36 L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-04 11:12
exeliser schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:15:
Ik heb een probleem met het internet thuis. Mijn situatie zit zo het komt het huis binnen en gaat naar een KPN Experia box v. 8. Dan gaat de internet kabel door naar een time capsule. Daar wordt het verspreid. Maar het op de een of andere manier werkt het dus niet. Althans soms wel maar meestal niet? Ligt dit dan aan de Time capsule of aan de Experia box? En hoe kan ik dit verhelpen?
Kan je iets duidelijker zijn hoe alles is aangelsoten? Is de V8 gebridged bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exeliser
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-09-2019

exeliser

Schaatsen & Reizen

Topicstarter
RobinF schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:20:
[...]

Kan je iets duidelijker zijn hoe alles is aangelsoten? Is de V8 gebridged bijvoorbeeld?
Sorry ik weet niet super veel van netwerk en zo. Wat bedoel je precies met gebridges? Ze zijn met CAT 5 ethernet kabels gelinked als je dat bedoelt.

[ Voor 9% gewijzigd door exeliser op 13-10-2015 21:23 ]

SQ 323 HEAVY Cleared for take off at RWY 36 L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-05 09:27
Experia Box V8 --> Apple AirPort Time Capsule --> Jouw apparaten?

Vrij simpel te testen toch.... haal de Time Capsule eruit en kijk hoe het dan is. Is het dan nog een probleem, zal het in de eb zitten. Heb je poorten hierop opengezet?