Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Hoor je wel het bekende Apple geluidje bij het opstarten? Zo nee, dan start de cpu ook niet op.
Dan moet je troubleshooten....
Daarvoor heb je de schema's nodig en de boardview bestanden en een multimeter....
Daarvoor heb je de schema's nodig en de boardview bestanden en een multimeter....
Hoor ik niet, MAAR, geluid kan ook uit staan....dan hoor je hem ook niet dus voor nu ga ik daar even van uit.Mr.Joker schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:08:
Hoor je wel het bekende Apple geluidje bij het opstarten? Zo nee, dan start de cpu ook niet op.
Zal eens kijken of ik wat papier werk kan vinden van dat ding.
[ Voor 6% gewijzigd door SpoekGTi op 13-10-2015 21:16 ]
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Standaard dingen checken zoals voltage CPU, 3v/5v/12v etc. etc
Maar zoals ik zei, is onbegonnen werk zonder de schema's van dit moederbord....
Je hebt een pdf nodig met zulke schema's :
Maar zoals ik zei, is onbegonnen werk zonder de schema's van dit moederbord....
Je hebt een pdf nodig met zulke schema's :

na het zappen van het pram zal het geluid weer aan moeten staan.SpoekGTi schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:14:
[...]
Hoor ik niet, MAAR, geluid kan ook uit staan....dan hoor je hem ook niet dus voor nu ga ik daar even van uit.
Zal eens kijken of ik wat papier werk kan vinden van dat ding.
Ik verwacht dat er een fuse of spanningsregelaar defect is waardoor de CPU niet op kan starten.
Pagina: 1