Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:05
Ik zoek een?
iPhone

Wat is je budget?
30-40 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Whatsapp, internet, facebook en wat spelletjes

Wat heb je zelf al gevonden?
Iphone 6?

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zag een abonnement bij de mediamarkt, een iphone 6, 39 euro p/m 2 jaar lang bij de vodafone, onbeperkt SMS, 2000mb en 300 bel minuten

Soundcloud!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:11
En wat is je vraag dan?

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
ja je geeft al antwoord in je eigen vraag.

• Luukwa
  • Laatst online: 14:05
Mijn vraag? Of iemand weet of dit ook daadwerkelijk een degelijk abonnement is.. niet dat ik na 2 maanden opeens 15 euro meer moet betalen..

Of iemand die bijvoorbeeld een goed alternatief weet, of zelf heeft.

Soundcloud!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Dat kan je heel snel checken door de abonnementsvoorwaarden door te lezen.

Het hangt overigens ook erg af van je wensen. Wil je een iPhone 6 of 6s?

http://www.pdashop.nl/abo...iphone-6s-64-gb-goud.html

Kijk daar eens en ga wat combineren met andere providers. Prijzen zijn over het algemeen voor de gehele looptijd, dus geen kleine lettertjes voor wat betreft andere prijs na een X aantal maanden.

Reviews

• Jordyz
  • Laatst online: 13-11 21:40
Vodafone is een goede keus, KPN heeft ook wel goede abonnementen maar daar betaal je in verhouding meer voor.

Wat je even na moet kijken is of dat je geen toestelprijs erbij betaald. Ik weet niet of je een abonnement met 3G of 4G hebt genomen maar dat is ook een afweging die je moet maken. Het toestel kan het aan, persoonlijk zou ik er dan ook gebruik van willen maken. Als je dan maandelijks €5,00 meer moet betalen zou ik het laten schieten.

Vaak kun je als klant ook wel een korting krijgen bij je huidige provider, ik weet niet of dat Vodafone is? Wellicht het bellen naar de klantenservice waard.
Pagina: 1