Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11 18:45

[Blocks] Levertijden, verzending en prijzen

Blocks

Blocks is werelds eerste modulaire smartwatch. De wijzerplaat - de Core zoals ze het graag noemen, is een volledig functionele SmartWatch , die alle functies die je zou verwachten heeft . Het meest verbazingwekkende van Blocks is dat de band is gemaakt van een aantal modules die elk hun eigen funtie hebben.

Blocks TS

Het is tijd dat we onze smartwatches weerspiegelen onze individualiteit. Met Blocks kun je een smartwatch samenstellen die bij jou past, met functies die zijn aangepast aan jouw behoeften. .

Blocks TS 2

Het grootste voordeel van Blocks ten opzichte van andere smartwatches is dat het toekomstbestendig is. We worden gedwongen om onze telefoons te upgraden om de een/twee jaar. Deze korte productcyclus is een van de belangrijkste punten van kritiek op smartwatches , want horloges werden altijd " bedoeld om lang mee te gaan " .

Het is simpel: Waarom een geheel nieuwe smartwatch kopen als je gewoon nieuwe functionaliteiten of upgrades kunt toevoegen? De toekomst is modulair

Blocks TS 3

Software

Nog invullen

Hardware

Blocks TS 5

Blocks TS 13

Beschikbare modules

Blocks TS 6

Blocks TS 7

Blocks TS 8

Blocks TS 8

Blocks TS 9

Blocks TS 11

Blocks TS 12

Geplande modules

Nog invullen

Toekomstige modules

Nog invullen

Ervaringen en discussie

Dit topic is bedoeld om te discussiëren over de prijs, levertijd en verzending van je Blocks modulaire smartwacht.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/gU2xhidubQ3qx3XQ8L2sHrKa/full.jpg

Todo TS:
  • Software beschrijven
  • Beschikbare modules informatie beschrijven
  • Geplande modules beschrijven
  • Toekomstige modules beschrijven
offtopic:
Vragen of opmerkingen? Stuur gerust een DM! TS in ontwikkeling momenteel

[ Voor 212% gewijzigd door lubbertkramer op 13-10-2015 23:48 ]

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 20:56

The Wizard

Moderator Mobile
Topic weer open

[ Voor 86% gewijzigd door The Wizard op 13-10-2015 18:40 ]

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• manstaat
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-11 19:51
Super interessante ontwikkelingen deze modulaire apparaten. Iemand al via kickstarter besteld?

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11 18:45
manstaat schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:13:
Super interessante ontwikkelingen deze modulaire apparaten. Iemand al via kickstarter besteld?
Backer 109 van de super early bird. Hiervoor de orginele Pebble en nu de Pebble Time Steel in bezit via kickstarter. Ik ben zeer benieuwd wat en hoe ze dit gaan doen maar ik zie potentie in dit idee.

• T.C
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-10 14:18

T.C

Ik heb zelf gepledged voor 1 core+4 modules, 3 losse modules en een referral.

Het idee lijkt mij gaaf, mei geloof ik niet echt ik reken op september/oktober.

Heb ook gepledged voor de Gramofon en die hadden ondanks router ervaring toch 5 maanden vertraging

Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.

• tomhier
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08:26
Zeer interessant concept, ik wordt er wel enthousiast van... :*)

Alleen is de pre-order zo'n 300EUR en daar komt hoogstwaarschijnlijk nog invoer- en douanekosten bij... Dat loopt al gauw naar de 400EUR... :-(

En nog een half jaar wachten :-(

Doen? Niet doen? Moeilijk, moeilijk ;)

• TJakeis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:25
tomhier schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:48:
Zeer interessant concept, ik wordt er wel enthousiast van... :*)

Alleen is de pre-order zo'n 300EUR en daar komt hoogstwaarschijnlijk nog invoer- en douanekosten bij... Dat loopt al gauw naar de 400EUR... :-(

En nog een half jaar wachten :-(

Doen? Niet doen? Moeilijk, moeilijk ;)
Idem hier. Moeilijk :) . Denk er aan om maar gewoon te wachten tot hij daadwerkelijk uitkomt. Kan ik de reviews van de kickstarters afwachten.
Pagina: 1