Zou ik voor Godaddy kiezen en wat met VAT

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letoir
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09-04 10:58
Als je een berekening laat maken op Godaddy en je land instelt op Belgie dan betaal ik in mijn geval 25 euro belastingen. Als ik deze instel op Zwitserland dan is dit 0 euro.
Heeft dit enige nadelen als ik dit doe ?

Bijkomende vraag is Godaddy de beste price to value oplossing?
Zijn er andere die een betere oplossing hebben.
thx

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

GoDaddy voor wat voor price to value?

Ik denk/vind dat elke hostingboer relatief veel korting wil/kan geven als je een bepaalde dienst voor tijd X afneemt en vooruit betaalt. Maar omdat je niet specificeert over welk produkt het gaat, kan niemand je vertellen of het goedkoper/beter ergens anders is.

Ook kunnen we niet in jouw portomonnee kijken; price to value verschilt namelijk nog al als je je niet zorgen hoeft te maken over 200Euro in de maand meer/minder maar wel als je op de centen zit en je budget tussen de 3 en 5 Euro ligt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letoir
MAX3400 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:31:
GoDaddy voor wat voor price to value?

Ik denk/vind dat elke hostingboer relatief veel korting wil/kan geven als je een bepaalde dienst voor tijd X afneemt en vooruit betaalt. Maar omdat je niet specificeert over welk produkt het gaat, kan niemand je vertellen of het goedkoper/beter ergens anders is.

Ook kunnen we niet in jouw portomonnee kijken; price to value verschilt namelijk nog al als je je niet zorgen hoeft te maken over 200Euro in de maand meer/minder maar wel als je op de centen zit en je budget tussen de 3 en 5 Euro ligt.
Daar heb je gelijk in, ik zou graag 2 blogs beginnen met wordpress en als je een betere tarief krijgt omdat meerdere jaren plan neemt. Dan mag dat ook voor mij.

Ik dacht aan de godaddy het deluxe model te nemen. Ik zag ook al je in ingocnito mode naar de amerikaanse site surft, heb je nog een goedkoper tarief. Mijn budget is ook tussen de 3 - 6 maand, maar denk wel eraan om meerdere sites te willen hosten.
Ik ben dus helemaal geen pro en kom naar jullie voor advies hier omtrent. bedankt

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letoir
Haha dat meen je niet, zo doet iedereen wel iets van belastingsfraude :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Centurius
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 02:41
Letoir schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 23:00:
[...]

Haha dat meen je niet, zo doet iedereen wel iets van belastingsfraude :D
Jij vroeg of er nadelen zijn, op het moment dat je een vals land opgeeft om verschuldigde belasting niet te hoeven betalen ben je schuldig een belastingfraude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 13:59

BaRF

bijna kerst

nevermind, verkeerd gelezen ;)

[ Voor 91% gewijzigd door BaRF op 14-10-2015 00:23 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letoir
Wat vinden jullie nu van de price to value van Godaddy voor mijn noden ?
Delux hosting voor mss meerdere blogs op wordpress.
Kan het beter/goedkoper ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ancoo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-10-2021
Kijk sowieso wat meer rond dan alleen godaddy. Price to value is altijd lastig te zeggen. Aangezien belangrijkste van website ongeveer is hoe snel een website laad. Iets wat altijd beetje lastig te zeggen valt.
Maar zijn veel meer opties.
Neostrada heeft 3gb opslag voor 85 cent/maand ex btw. Of 4 euro / m voor 50 gb (meende ik, is fair use, maar standaard 50 gb).
Versio heeft 1,5 gb opslag voor 50 cent ex btw. Hoewel wel veel te lezen valt over dat traag zou zijn. (is wel goedkoop met domeinen en gebruik ik daar ook voor)
Dus ja, kan goedkoper. Of ze beter zijn dan Godaddy, geen idee, weet ook niet hoe goed godaddy is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letoir
Ancoo schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:42:
Versio heeft 1,5 gb opslag voor 50 cent ex btw. Hoewel wel veel te lezen valt over dat traag zou zijn. (is wel goedkoop met domeinen en gebruik ik daar ook voor)
Dus ja, kan goedkoper. Of ze beter zijn dan Godaddy, geen idee, weet ook niet hoe goed godaddy is
Dit zou ideaal zijn om een testomgeving te hebben, mar wil er iets professioneel mee werken en dan zou ik toch zeggen dat je toch geen trage hoster mag kiezen. thx Ancoo

Mochten er nog mensen zijn die een goede Hostingboer kennen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
Letoir schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 16:29:
[...]

Dit zou ideaal zijn om een testomgeving te hebben, mar wil er iets professioneel mee werken en dan zou ik toch zeggen dat je toch geen trage hoster mag kiezen. thx Ancoo

Mochten er nog mensen zijn die een goede Hostingboer kennen ?
CCCHosting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10 10:05
Geen idee of het goedkoper is, maar in Azure kun je ook een wordpress siteje hosten. Gewoon pay per use.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letoir
Meekoh schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 16:37:
Geen idee of het goedkoper is, maar in Azure kun je ook een wordpress siteje hosten. Gewoon pay per use.
Ik heb een Azure subscription via het werk denk ik, Msdn Profession account
Hoe zit dat daarmee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10 10:05
Letoir schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:21:
[...]

Ik heb een Azure subscription via het werk denk ik, Msdn Profession account
Hoe zit dat daarmee ?
Ik weet natuurlijk niet precies wat voor MSDN subscription jij hebt ;)
Je krijgt wel bij de meeste MSDN subscriptions een x aantal Azure Credits. Die zou je kunnen gebruiken om een wordpress site mee te laten draaien in Azure. Of in ieder geval ermee te experimenteren.
Meer info vind je hier.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letoir
Heb wel heel slechte reclame van anderen gevonden over CCChosting.
https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=68&t=104736

Mss toch een andere zoeken, vind de prijzen van One.com wel meevallen maar de 12 euro aan "setupkosten" zijn toch schandalig ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
Letoir schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:20:
[...]

Heb wel heel slechte reclame van anderen gevonden over CCChosting.
https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=68&t=104736

Mss toch een andere zoeken, vind de prijzen van One.com wel meevallen maar de 12 euro aan "setupkosten" zijn toch schandalig ?
Dat is een topic van lang geleden, aldus de melding van radartv. Maar ik heb 2x support "nodig gehad" en had in ongeveer 1-2uur antwoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 11:21
Ik weet niet of Sohosted actief is in België, maar ik ben zeer over ze te spreken qua snelheid, support en prijs en velen met mij.

GoDaddy wordt ik niet bepaald vrolijk van. Kijk hier en hier eens voor wat reviews. Kijk vooral naar de reacties en kritische reviews.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik heb een paar dagen geleden hier een pakket gekocht:
http://www.onyx-ict.eu/
Nederlandse hoster, ze zijn vorig jaar overgenomen door exsilia, de prijs is wel goedkoop 6 euro per jaar ex btw.
Webhosting Start Pakket
€ 6,00 per jaar excl. btw

> 3 GB Webruimte
> 25 GB Dataverkeer
> onbeperkt aantal E-mail Accounts
Support heb ik al nodig gehad; je kan helaas niet een eigen ssl certificaat voor je eigen imap, smtp, ftp domein instellen, dat gaat dan via mail.sslmailserver.nl, volgens de snelle reactie per email.

Als je een goedkope cloud VPS zoekt zou ik naar Arubacloud.com kijken, een italiaanse hoster met als goedkoopste vps voor 1 euro per maand ex btw, bizar goedkoop, 1 GB ! ram, een core en 20 GB disk en VMware-based.

Voor object storage gebruik ik dan weer OVH, daar betaal je 0,01 per GB per maand en hetzelfde voor elke GB uitgaande verkeer. Ook weer goedkoper dan Aruba.it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikhartman
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 08:17
Ik heb zelf erg goede ervaringen met Antagonist. Dit na bij Versio gezeten te hebben.

Laatstgenoemde gaat best vaak goed, maar ik had ook vaak vertragingen en rare rechten problemen.
Persoonlijk zou ik me niet wagen aan buitenlandse hosters: het stikt van kwalitatief goede hosters in NL voor heel schappelijke prijzen. Of al je klanten moeten in USA zitten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik pik net een tip op: https://www.arubacloud.co...private-server-range.aspx
Italiaans bedrijf met datacenters in heel Europa. (dus geen gezeur met patriot act etc)
VPS voor 1 Euro per maand. Daarop kan je zelf bijv een wordpress cms op zetten en zo veel blogs aanmaken als je zelf wilt. Met 20GB schijf ruimte, 1GB geheugen en 2TB traffic per maand kom je een heel eind.

Ik heb net zelf een gratis proef abbo van 60 dagen besteld om te zien of het wat is.
https://www.arubacloud.com/free-trial.aspx

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2015 18:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikhartman
Veel hangt af van de kennis van Letoir denk ik.. VPS is een mooi product maar je moet wel kennis van zaken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letoir
rikhartman schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 19:14:
Veel hangt af van de kennis van Letoir denk ik.. VPS is een mooi product maar je moet wel kennis van zaken hebben.
Het is de eerste keer dat ik van VPS hoor, kan er iemand mij het voor- en nadeel uitlegggen tov een gwn hosting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letoir
Is het zo dat je met een vps per maand 1 euro betaald aan bv arubacloud en dat je per uur ofzo betaald dat hij gebruikt wordt, zoals azure ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de VPS betaal je 1 euro per maand. That's it. Er zijn wel andere services die ze ook aanbieden waarbij je per uur afrekent. Maar dan moet je denken aan grote clusters met veel data en processorkracht.

Een VPS is in feite een prive server die je volledig zelf beheert. Daar _kan_ je een website op draaien door (in geval van een Linux server) bijvoorbeeld een LAMP(=Linux Apache Mysql Php) server te installeren.
Dit vereist wel enige kennis, maar heel erg moeilijk is het nu ook weer niet om op een Linux server Drupal of Wordpress te installeren. Ik heb net nog Drupal 7.4 geinstalleerd en was in een kwartier klaar met de basis installatie.
Als er eenmaal een cms op draait, dan is de rest alsof je vanaf een 'normale' hoster draait. Je logt in op de worppress omgeving en past deze aan zoals je dat wil door plugins te installeren en content toe te voegen.
Het grote voordeel van een VPS is dat je volledig beheer over mysql hebt en onbeperkt aantal databases kan aanmaken. Dat is bij een gewone hoster meestal beperkt tot 1 database.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikhartman
Tot dat er wat mee is, dan mag je het zelf oplossen:) Of een heel dure helpdesk inschakelen...

Het is echt niet meer zo tegenwoordig dat je maar 1 database mag gebruiken (bij de meeste hosters althans). In jouw geval zou ik voor een reseller account gaan, of een andere DirectAdmin gebasseerde host waar je zelf je gebruikers en websites kunt aanmaken. Het liefst met Installatron zodat je met 1 druk op de knop een Wordpress installatie (of bijna alles wat maar bestaat) kunt installeren, backuppen, klonen.. Erg makkelijk en goed beheerbaar. Ook met oog op de toekomst.

Hostingbedrijven als Antagonist en Versio bieden dit beiden aan voor lage prijzen. *

* Met deze heb ik ervaring, er zijn er natuurlijk veeeeeel meer ;)

[ Voor 5% gewijzigd door rikhartman op 22-10-2015 11:08 ]

Pagina: 1