Beste Tweakers,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn nieuwe systeem wil ik puur gaan gamen, denk hierbij aan de nieuwste games die binnenkort gaat uitkomen (star wars, fall out 4, blade and soul).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt op dit moment <900, mocht het bijvoorbeeld 50 euro duurder zijn voor iets wat veel beter is, geen probleem. Deze onderdelen worden pas begin november besteld (korting?)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, harde schijf van oude pc.
Een beeldscherm, toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben geen computer expert, mijn lijstje heb ik samen met 2 anderen samengesteld. Ik wil het liefst zoveel mogelijk feedback aangezien het gaat om een aardig bedrag. (ben arm student)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, wel liefst een betrouwbaar merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst geen overheat (te warm) en lawaai. Belangrijk is dat het high graphics aan kan met stabiele fps. (ultra hoeft niet)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag feedback op mijn lijstje, wat kan beter? Liefst zo veel mogelijk bang-for-buck. Gaat om een computer die lang mee gaat en eventueel later geupgrade wordt.
Kast: gekozen door youtube, beste kast voor low budget. (krassen boeit mij niet)
DDR: gekozen aangezien veel mensen dit hebben, veel positief reviews, doet wat hij moet doen en is goedkoop.
Voeding: werd gerecommended aangezien de voeding het PC in levend houdt. 20 euro meer en je hebt een 600 watt, waarom niet?
Moederbord: gekozen door reviews, betrouwbaar merk en niet al te duur.
GPU: kan alle games aan, werd aan mij verteld dat 4g geweldig is voor gamen.
CPU: gekozen door reviews, wordt meegeleverd met een cooler dus scheelt mij kosten. later overclockbaar.
Cooler: misschien, voorlopig niet nodig denk ik?
Alvast bedankt!
King.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn nieuwe systeem wil ik puur gaan gamen, denk hierbij aan de nieuwste games die binnenkort gaat uitkomen (star wars, fall out 4, blade and soul).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt op dit moment <900, mocht het bijvoorbeeld 50 euro duurder zijn voor iets wat veel beter is, geen probleem. Deze onderdelen worden pas begin november besteld (korting?)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, harde schijf van oude pc.
Een beeldscherm, toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben geen computer expert, mijn lijstje heb ik samen met 2 anderen samengesteld. Ik wil het liefst zoveel mogelijk feedback aangezien het gaat om een aardig bedrag. (ben arm student)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, wel liefst een betrouwbaar merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst geen overheat (te warm) en lawaai. Belangrijk is dat het high graphics aan kan met stabiele fps. (ultra hoeft niet)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag feedback op mijn lijstje, wat kan beter? Liefst zo veel mogelijk bang-for-buck. Gaat om een computer die lang mee gaat en eventueel later geupgrade wordt.
Kast: gekozen door youtube, beste kast voor low budget. (krassen boeit mij niet)
DDR: gekozen aangezien veel mensen dit hebben, veel positief reviews, doet wat hij moet doen en is goedkoop.
Voeding: werd gerecommended aangezien de voeding het PC in levend houdt. 20 euro meer en je hebt een 600 watt, waarom niet?
Moederbord: gekozen door reviews, betrouwbaar merk en niet al te duur.
GPU: kan alle games aan, werd aan mij verteld dat 4g geweldig is voor gamen.
CPU: gekozen door reviews, wordt meegeleverd met een cooler dus scheelt mij kosten. later overclockbaar.
Cooler: misschien, voorlopig niet nodig denk ik?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 244,- | € 244,- |
| 1 | Asus Z97-P | € 91,50 | € 91,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 242,50 | € 242,50 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | G.Skill Ripjaws X F3-12800CL9D-8GBXL | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | Corsair CX600M | € 72,50 | € 72,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 762,95 | |
Alvast bedankt!
King.