11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, Volvo V60 T6 plugin, Home Assistant
Sub maakt minder uit. Daar zou ik vooral kijken naar het gebruik, als je veel muziek draait wil je wellicht een "muzikale" sub
Verder lijk ik een (oudre?) HK receiver te zien? Heeft dat ding Audissey of moet je alles zelf inregelen?
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
De subwoofer zal met name voor films gebruikt worden.
Versterker is inderdaad een Harman Kardon AVR270. Deze beschik over het EzSet/EQ setup systeem maar deze werkt met huidige speaker combinatie niet altijd vlekkeloos.
11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, Volvo V60 T6 plugin, Home Assistant
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Voor met name films nog iemand tips voor een goede "matchende" sub? Bijvoorbeeld beter een REL (of iets anders) of de matchende compacte KEF T-2 sub.
Ik weet niet hoe groot de ruimte is (open kamer zo te zien), maar misschien is de sb-1000 al genoeg
nvm. Die SB-2000 heeft duidelijk een beter laagbereik
Super bedankt voor de feedback. Naar mijn idee had SB-2000 inderdaad ook een mooie curve, vooral als je het formaat meeneemt. Gaat om een open kamer van 55m2, maar de zithoek voor de t.v. is daar maar een deel van.LA-384 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 19:24:
Ik denk niet dat je een verkeerde koop gaat doen met die svs, daarnaast zijn ze veelal kleiner dan de concurrentie en gaan ze zeker laag genoeg. Een gepoort model gaat over het algemeen net iets lager bij het gemiddelde volume, maar is ook meteen een stuk groter.
Ik weet niet hoe groot de ruimte is (open kamer zo te zien), maar misschien is de sb-1000 al genoeg
nvm. Die SB-2000 heeft duidelijk een beter laagbereik
[afbeelding]