Aux poort werkt niet op HP ProBook 450 onder Windows 10

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H8M3CuzUaintM3
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-03-2024
Aux poort werkt niet op HP ProBook 450 onder Windows 10

De titel zegt het al, de aux werkt niet onder Windows 10 met oordopjes. Onder Windows 8.1 werkt het wel prima...

Verder werkt het geluid prima onder Windows 10 alleen met een headset/oordopjes werkt het niet.

Iemand enig idee of ervaring mee? Drivers reeds al opnieuw geinstalleerd, dit is geen oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

"HP ProBook 450" - bestaat niet; je mist type etc.
"Windows 10" - bestaat niet; je mist editie & architectuur.

Eerste Google hit - HP Support Probook 450 G1 - geen drivers voor audio voor Windows 10 x64.

Oftewel; wat is jouw probleem nu precies en zou je even iets meer willen aangeven wat je zelf al hebt gedaan? Volgens mij is dat een beetje de tendens van jouw topics; iets neerzetten met over het algemeen te weinig info in de topicstart.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MAX3400 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:56:
http://tweakers.net/product/330880/hp-probook-450/
De editie boeit in deze waarschijnlijk weinig en de architectuur zou ik gewoon van 64-bit uitgaan ;)

Verder biedt HP op de site inderdaad geen drivers voor IDT HD Audio voor Windows 10, maar zijn er op Google wel issues (en oplossingen) bekend: [google=windows 10 idt audio jack]

Maar de OP is te vaag om een directe oplossing te bieden. Dat kan TS dus lekker zelf uitzoeken ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H8M3CuzUaintM3
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-03-2024
MAX3400 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:56:

Eerste Google hit - HP Support Probook 450 G1 - geen drivers voor audio voor Windows 10 x64.

Oftewel; wat is jouw probleem nu precies en zou je even iets meer willen aangeven wat je zelf al hebt gedaan? Volgens mij is dat een beetje de tendens van jouw topics; iets neerzetten met over het algemeen te weinig info in de topicstart.
Room42 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:09:
[...]
http://tweakers.net/product/330880/hp-probook-450/

[...]
De editie boeit in deze waarschijnlijk weinig en de architectuur zou ik gewoon van 64-bit uitgaan ;)

Verder biedt HP op de site inderdaad geen drivers voor IDT HD Audio voor Windows 10, maar zijn er op Google wel issues (en oplossingen) bekend: [google=windows 10 idt audio jack]

Maar de OP is te vaag om een directe oplossing te bieden. Dat kan TS dus lekker zelf uitzoeken ;)
_/-\o_