Toon posts:

Smart TV boxje, welke moet ik?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou, hier kom ik dan met m'n brutale vraag. Ik heb een gewoon LCD-tvtje, en zou het toch wel leuk vinden om youtube, facebook, uitzending gemist enzovoort op tv te kunnen doen.
Maar er is zoveel aanbod! En ik ben aan het zoeken, en krijg het gevoel dat er heel veel rotzooi tussen heel veel mooie spullen zit.

Deze vond ik bijvoorbeeld. Maar ik ben zo'n leek dat ik niet op mijn eigen oordeel af durf te gaan.
http://aanbieding.marktpl...MXjhNuqv8gCFaoBwwodiDwNPg

Ik zou ook graag een harddisk-recorder in het apparaat hebben (SSD of een echte disk maakt me niet uit.) Wat is dan een tip?

Een (draadloze) muis/toetsenbord en camera zou ik ook graag willen kunnen aansluiten.
Graag Android 4.4

Weet niet of het een rare vraag is, maar Dolby 5.1 (2 voor, 2 achter, centre speaker, subwoofer), hoe kan ik dat regelen in combinatie met zo'n kastje?

Verder heb ik gewoon een UPC kabelabonnementje hier in Amsterdam, met een standaard tuner.

=============
Okee, nu ga ik even de Tweakers-vragen beantwoorden:
=============

Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?

Smart-TV boxje

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

~200 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.

Neen, niet zozeer.
Al zal ik bij gelijke prijs en specs wel eerder voor Asus of Samsung kiezen dan voor Obi Wan Blibli X700 Nogwat.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Televisie thuis, waarop ik TV wil kunnen kijken, programma's op wil kunnen nemen, Facebook/YouTube/Uitzending gemist wil kunnen zien, beetje wil kunnen googlen en anderszins browsen.. dat is het wel.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2015 13:51 ]

• jackaubrey
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-02 14:43
afgezien van het opnemen, voldoet een chromecast aan je wensen

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik voor opnemen een aparte hdd-recorder kopen, en voor 5.1 audio een aparte versterker? Kan die op een Chromecast aangesloten worden? Sorry, ik ben hier zo niet onderlegd in. Maar ik ga nu uitzoeken wat een Chromecast allemaal kan.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-02 14:29
Kijk eens naar de Voyo V2, deze heb ik pas gekocht.... prachtig apparaat met een legale windows 10 licentie erbij (ik had hem voor 101 dollar in de aanbieding nu iets duurder geloof ik).

HDMI kabel op je versterker aansluiten en via je versterker krijg je je 5.1 geluid.

• ksmedts
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
Aangezien je bij upc zit, is het wellicht interessant om over te stappen op horizon tv!? Volgens mij doet dat precies wat jij allemaal wilt, zie ook http://techpanel.nl/techp...pps-en-extra-diensten-221.