Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-10 21:34
Hoi,

Sinds kort heb ik mijn xbox one aangesloten op de kabel, en nu kan ik hem nergens meer vinden in bijvoorbeeld de smartglass app of de youtube app op mijn iphone zodat ik een filmpje naar de xbox kan sturen. Voorheen zat hij op wifi en deed hij het perfect. Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ja, jouw netwerk even troubleshooten; heb een vermoeden dat je op een verschillend VLAN zit of een firewall en daardoor ziet jouw iPhone de IP van de Xbox niet (of andersom).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-10 21:34
MAX3400 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:27:
Ja, jouw netwerk even troubleshooten; heb een vermoeden dat je op een verschillend VLAN zit of een firewall en daardoor ziet jouw iPhone de IP van de Xbox niet (of andersom).
Zou je dit misschien verder kunnen uitleggen of toelichten hoe ik dit verander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Jeroenvdk schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:02:
[...]

Zou je dit misschien verder kunnen uitleggen of toelichten hoe ik dit verander?
Ik zou wel willen maar bij enig gebrek aan informatie van jouw kant over hoe het netwerk bij jou eruit ziet, zowel wireless als wired, is het echt raden wat de oorzaak is voor jouw huidige probleem.

Ook het terugzetten van de One op wireless, ter test, en dan verbinden met de GSM, heb je ook niet gedaan; het is een simpele test en sluit veel zaken uit zoals fouten aan de kant van jou of software-updates op de GSM of de One.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof