ChromeOS scroll probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-10 18:40

ComputerHoed

Electronica <3

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ongeveer 7 weken geleden een Toshiba Chromebook 2 gekocht en heeft het altijd perfect gedaan...tot 1,5 week terug.
Sindsdien heb ik problemen met het touchpad. Ik kan gewoon klikken en scrollen, maar zodra ik 'sideways' scroll om naar de vorige of volgende pagina te gaan, dan werkt dit niet.
Nu vraag ik mij af of ik de enige ben die dit ervaar (misschien sinds de nieuwe ChromeOS updates?) of dat het echt een hardware fout is.

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Aangezien een Chromebook redelijk statisch is (je kan weinig/niet zelf installeren); komt het issue ook voor als je een factory-reset uitvoert?

- factory-reset en dan niet op internet / updaten -> test.
- op internet en updaten -> test.
- je extra settings/applicaties weer installeren -> test.

Neemt niet weg dat de Toshiba Helpdesk ook al een antwoord aan je heeft gegeven; wat hadden zij te melden over jouw klacht/probleem?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:08

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Als je 'm reset zijn de updates ook weg toch? Is het probleem er dan ook nog? En wat gebeurt er vervolgens dan ná het updaten weer?

Edit: ^^ dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Bastiaan op 13-10-2015 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je het instelmenu gecontroleerd op nieuwe mogelijkheden? Na een update komen daar regelmatig nieuwe features.

Het kan ook hardware zijn. Herstel je Chromebook eens met het Chromebook-herstelprogramma. Te vinden in de Chrome web store.