windows 2000 & gf2mx propleem :'(

Pagina: 1
Acties:

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:32
Ik heb de search gebruikt, maar geen oplossing gevonden :( al zag ik wel dat er meer waren met dit probleem.

Als ik in Win2000 de drivers voor mijn gf2mx installeer en windows start opnieuw op dan krijg ik aan het eind van het booten (nog voor het inloggen) gewoon een zwart scherm, hij gaat dus ook niet op stand-by ofzo, nee gewoon een zwart scherm. (detonator of fabrieksdrivers, maakt niet uit)

met of zonder de via 4 in 1 drivers, ook even de monitor verwisseld, ook geen effect, ik heb het geprobeerd met verschillende driver versies, en met verschillende direct x versies, niks helpt!!

die gf2mx doet ut verder uitstekend onder windows me, alleen wil ik win2k erbij hebbe :'(

Config :

Celeron 500@568
VIA ECS P6BAT-A+ (ofzoiets :+ )
10 GB maxtor
256mb ram
Hercules Prophet II mx

Alvast bedankt voor dit verhaaltje te lezen :) nu nog hopen dat iemand me helpt :7

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
probeer eens je kaart in een andere pc te doen met win2000 en kijken als deze het daarop wel doet of <geen zin meer in gezeur van je kaart> anders je win2000 ff de kast in en w8 op WinXP(home of prof)

• Thomaszki
ja die mogelijkeid heb ik even niet om mijn videokaart in een andere win2k pc te proppen... :'(

en is er verder niemand de me kan helpen :?

• k7of9
  • Laatst online: 21-08 20:11
hmmz, heel vreemd. Ik heb ook een MX van Hercules en die loopt perfect onder Win2K.

Je hebt ook de drivers van Hercules geprobeerd? Er staat ook een bios update voor de Prophet op de site van Hercules, ik zou die ff proberen, heeft mijn PC toen veel goed gedaan (stabieler).

Hoe staan je bios-instellingen? AGP op 4x e.d.? Zet die anders ff lager.

Mijn fotografie en videografie

Verwijderd

mmm ik heb idd ook een probleem met me GF2 onder Win2k Prof...

als ik UT (Unreal Tournament) draai dan haal ik ong 30 FPS en de aim zuigt ernorm...echt zo'n kompleet zweverig-xtc-gevoel !

draai nu onder newste detonator....

• Thomaszki
ja ook met de laatste hercules drivers werkt het niet....

damn is er dan echt geen tweaker die hier wat van af weet? :'(
Pagina: 1