Heren, ik heb ondertussen al aardig lopen zoeken naar ervaringen over de upscalende kwaliteiten van een 4K tv, maar de enige die ik tegenkom zijn de 1080P naar 4K vergelijkingen. Op zich interessant voor mij aangezien ik veel fullhd materiaal in huis heb, maar in vergelijking tot mijn DVD en 720P collectie nihil. Wie heeft er hier ervaringen met het afspelen en bekijken van DVD's op zijn UHD TV (met en zonder een uhd upscalende bluray speler)? Word het beeld extreem "wazig"? (kijkafstand tussen de 2.50/3.00m)
ik ga er van uit dat 720P al iets minder problemen geeft, maar ga ik daar kwaliteit verschil in merken tov mijn huidige setup (1080P 42" scherm op dezelfde kijkafstand) of zit ik daarvoor er al ver genoeg vanaf?
bij voorbaat dank! En mocht ik iets over het hoofd hebben gezien op internet, dan hoor ik het graag
ik ga er van uit dat 720P al iets minder problemen geeft, maar ga ik daar kwaliteit verschil in merken tov mijn huidige setup (1080P 42" scherm op dezelfde kijkafstand) of zit ik daarvoor er al ver genoeg vanaf?
bij voorbaat dank! En mocht ik iets over het hoofd hebben gezien op internet, dan hoor ik het graag