Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het betreft een PC die geplaatst zal worden in een kantoor. Er worden geen zware programma's op gedraaid, louter mailtjes kijken, internetten en Excel en Word. Er zullen twee schermen op aangesloten worden, eentje voor de medewerker en eentje zichtbaar door zowel de klant als medewerker. Enderzijds dient het tweede scherm voor het afspelen van reclamefilmpjes, anderzijds om bepaalde zaken te tonen aan de klanten. De behuizing zal op de bureau geplaatst worden zodat de vloer steeds vrij is om te poetsen, het gaat namelijk om een bouwbedrijf. Ik heb dan ook gekozen voor een degelijke behuizing zodat je geen lawaai hoort, maar ook zodat er niet te veel cementstof in de computer kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
vrij budget
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Secundair scherm: Philips 227 elh (1080p)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
PC en randapparatuur bestaande uit primair scherm, muis en toetsenbord
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben erg te spreken over de behuizingen van Fractual Design
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gezien de behuizing dicht bij de gebruiker zal staan mag het systeem geen lawaai maken. Momenteel heb ik nog geen koeler op de CPU geplaast. Is dat nodig?
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Een stil systeem, dus kwalitatieve onderdelen.
Ik weet niet goed welk moederbord er in moet gestoken worden.
Het toetsenbord heb ik graag altijd bedraad omdat je het toch niet hoeft te verplaatsen, de muis daarentegen heb ik wel graag draadloos gezien je deze steeds beweegt. Ik heb gemerkt dat de gaming muizen toch een betere prijs/kwaliteitsverhouding hebben dan de kantoormuizen.
Alvast bedankt
Het betreft een PC die geplaatst zal worden in een kantoor. Er worden geen zware programma's op gedraaid, louter mailtjes kijken, internetten en Excel en Word. Er zullen twee schermen op aangesloten worden, eentje voor de medewerker en eentje zichtbaar door zowel de klant als medewerker. Enderzijds dient het tweede scherm voor het afspelen van reclamefilmpjes, anderzijds om bepaalde zaken te tonen aan de klanten. De behuizing zal op de bureau geplaatst worden zodat de vloer steeds vrij is om te poetsen, het gaat namelijk om een bouwbedrijf. Ik heb dan ook gekozen voor een degelijke behuizing zodat je geen lawaai hoort, maar ook zodat er niet te veel cementstof in de computer kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
vrij budget
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Secundair scherm: Philips 227 elh (1080p)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
PC en randapparatuur bestaande uit primair scherm, muis en toetsenbord
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben erg te spreken over de behuizingen van Fractual Design
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gezien de behuizing dicht bij de gebruiker zal staan mag het systeem geen lawaai maken. Momenteel heb ik nog geen koeler op de CPU geplaast. Is dat nodig?
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Een stil systeem, dus kwalitatieve onderdelen.
Ik weet niet goed welk moederbord er in moet gestoken worden.
Het toetsenbord heb ik graag altijd bedraad omdat je het toch niet hoeft te verplaatsen, de muis daarentegen heb ik wel graag draadloos gezien je deze steeds beweegt. Ik heb gemerkt dat de gaming muizen toch een betere prijs/kwaliteitsverhouding hebben dan de kantoormuizen.
Alvast bedankt
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G3250 (SR1K7) Boxed | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Toshiba DT01ACA100, 1TB | € 44,50 | € 44,50 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Dell Ultrasharp U2515H Zwart | € 313,80 | € 313,80 |
| 1 | Logitech K120 (Belgisch) | € 12,91 | € 12,91 |
| 1 | Logitech G602 Wireless Gaming Mouse | € 65,32 | € 65,32 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 42,50 | € 42,50 |
| 1 | Cooler Master V450 Semi-Modular | € 72,- | € 72,- |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 84,- | € 84,- |