Kijk goed in de online bankieren info

Pagina: 1
Acties:
  • 794 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Dankzij internetbankieren ben ik nu na 3 jaar pogen(en betalen) eindelijk van het domein /
hosting(?, niet geheel duidelijk nog) ticket systeem werkt niet, idem nieuw wachtwoord, en het kan per email en telefoon dus moeten ze dat doen als gewenste systeem niet werkt)
af bij cyberserv aka budgetwebhosting.

Hoe? storneren en blokkeren.

Immers, er stond ineens'eerste van hierna doorlopende automatische incasso''
En daar wist ik niets van, zeker geen toestemming voor gegeven, niet op de hoogte enz.
Dat is dus eenzijdig zo gedaan, dat kan in NL kennelijk.(Hoewel ik ook dat betwijfel)

Tip dus, bovenstaande.

Check je domein / Webhosting betalingen. Het is crisis, er zijn grote goedkopere spelers, de kleintjes gaan paniek voetbal spelen en durven de wet te negeren of hopen dat van de 10 klanten er maar 2 niet in tuinen.

Particulier? voorwaarden van registrar/hoster zijn n.v.t. en aan 'de NL wetgeving' ONDERhavig.
Na een jaar kan je per maand opzeggen
bron: consuwijzer.nl

[ Voor 5% gewijzigd door notsonewbie op 13-10-2015 11:15 ]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:42

E-Vix

Nu met sneeuw!

Want normaal opzeggen lukte niet? De telefoon nemen ze niet op?
Heb je bevestiging dat je opgezegd hebt? Of heb je eenzijdig besloten niet meer te betalen? Anders kan het zo maar zijn dat je over een maand opeens een incassobureau voor de deur hebt staan die de achterstallige betalingen komen halen.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-10 22:56
Als je mensen wilt waarschuwen dan raad ik je aan om een duidelijkere post te maken. Wat je nu hebt geschreven mist context, uitleg en ligt, als ik eerlijk ben, op het niveau van crazy cat lady.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 13:59

BaRF

bijna kerst

Nou dit is wel even heel nuttige info zomaar op een dinsdag morgen!

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Er is helaas al vaker gezegd dat TS eens moet proberen ene normale TS te maken:
Is dit nieuw, auto incasso uit het niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hint: betaal met een CC... Dan ligt in veeeeel gevallen de bewijslast voor een afboeking bij de andere partij en niet bij jezelf. Overdragen, achterover zitten, klaar.

Afgezien van mijn ervaringen; ben je nou heel simpel als je niet regelmatig op je bankrekening kijkt in het mooie tijdperk van digitalisering en malware?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
tikkietrugjaap schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:21:
Als je mensen wilt waarschuwen dan raad ik je aan om een duidelijkere post te maken. Wat je nu hebt geschreven mist context, uitleg en ligt, als ik eerlijk ben, op het niveau van crazy cat lady.
Ik dacht dat ik op iets specifieks moest letten wanneer ik internet bankierde. Maar blijkbaar gaat het over hosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:32
notsonewbie schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:14:
Dankzij internetbankieren ben ik nu na 3 jaar pogen(en betalen) eindelijk van het domein /
hosting(?, niet geheel duidelijk nog) ticket systeem werkt niet, idem nieuw wachtwoord, en het kan per email en telefoon dus moeten ze dat doen als gewenste systeem niet werkt)

Immers, er stond ineens'eerste van hierna doorlopende automatische incasso''
En daar wist ik niets van, zeker geen toestemming voor gegeven, niet op de hoogte enz.
Dat is dus eenzijdig zo gedaan, dat kan in NL kennelijk.(Hoewel ik ook dat betwijfel)

Tip dus, bovenstaande.

Check je domein / Webhosting betalingen. Het is crisis, er zijn grote goedkopere spelers, de kleintjes gaan paniek voetbal spelen en durven de wet te negeren of hopen dat van de 10 klanten er maar 2 niet in tuinen.

Particulier? voorwaarden van registrar/hoster zijn n.v.t. en aan 'de NL wetgeving' ONDERhavig.
Na een jaar kan je per maand opzeggen
bron: consuwijzer.nl
Je hebt vast hele goede bedoelingen maar je verhaal is niet te volgen!

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-10 12:46
notsonewbie schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:14:

Een tip voor de volgende keer, de meeste banken in Nederland hebben een klantenservice. De mensen daar zijn al enkele jaren in staat om automatische incasso's stop te zetten en te storneren. Daarnaast kun je bij veel banken een automatische incasso stopzetten middels een formulier. Dat is heel simpel te downloaden van de site van de bank. Ook hebben de grote banken kantoren waar je naartoe kunt gaan. De mensen achter de balie zijn deskundig en behulpzaam. Ook zij kunnen je helpen met het storneren en blokkeren. Dan nog een laatste tip, bij sommige banken kun je gebruikmaken van een goedkeuringslijst. Op deze lijst kun je alle bedrijven laten zetten die een automatische incasso mogen uitvoeren op je rekening.

Daarnaast is het altijd van belang om je eigen bankrekening in de gaten te houden en direct actie te ondernemen als er vreemde betalingen verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-10 15:49

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Right.. :|

Dus omdat jij het contract of de afspraken niet begrijpt, start je een ongefundeerd rant topic 8)7
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.