Dankzij internetbankieren ben ik nu na 3 jaar pogen(en betalen) eindelijk van het domein /
hosting(?, niet geheel duidelijk nog) ticket systeem werkt niet, idem nieuw wachtwoord, en het kan per email en telefoon dus moeten ze dat doen als gewenste systeem niet werkt)
af bij cyberserv aka budgetwebhosting.
Hoe? storneren en blokkeren.
Immers, er stond ineens'eerste van hierna doorlopende automatische incasso''
En daar wist ik niets van, zeker geen toestemming voor gegeven, niet op de hoogte enz.
Dat is dus eenzijdig zo gedaan, dat kan in NL kennelijk.(Hoewel ik ook dat betwijfel)
Tip dus, bovenstaande.
Check je domein / Webhosting betalingen. Het is crisis, er zijn grote goedkopere spelers, de kleintjes gaan paniek voetbal spelen en durven de wet te negeren of hopen dat van de 10 klanten er maar 2 niet in tuinen.
Particulier? voorwaarden van registrar/hoster zijn n.v.t. en aan 'de NL wetgeving' ONDERhavig.
Na een jaar kan je per maand opzeggen
bron: consuwijzer.nl
hosting(?, niet geheel duidelijk nog) ticket systeem werkt niet, idem nieuw wachtwoord, en het kan per email en telefoon dus moeten ze dat doen als gewenste systeem niet werkt)
af bij cyberserv aka budgetwebhosting.
Hoe? storneren en blokkeren.
Immers, er stond ineens'eerste van hierna doorlopende automatische incasso''
En daar wist ik niets van, zeker geen toestemming voor gegeven, niet op de hoogte enz.
Dat is dus eenzijdig zo gedaan, dat kan in NL kennelijk.(Hoewel ik ook dat betwijfel)
Tip dus, bovenstaande.
Check je domein / Webhosting betalingen. Het is crisis, er zijn grote goedkopere spelers, de kleintjes gaan paniek voetbal spelen en durven de wet te negeren of hopen dat van de 10 klanten er maar 2 niet in tuinen.
Particulier? voorwaarden van registrar/hoster zijn n.v.t. en aan 'de NL wetgeving' ONDERhavig.
Na een jaar kan je per maand opzeggen
bron: consuwijzer.nl
[ Voor 5% gewijzigd door notsonewbie op 13-10-2015 11:15 ]
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)