Toon posts:

Problemen met windows 7 instalatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wil windows instaleren op een desktop en dat lukt niet helemaal want bij het venster dat je een hardeschijf moet selecteren ik kies schijf 1 partitie 1 1 terabyte primair als ik dan op volgende klikt krijg ik een melding van Er kan geen nieuwe systeempartitie worden gemaakt en geen bestaande systeempartitie worden gevonden. Zie de logboekbestanden van setup voor meer informatie. hoe los ik dit op

groet,
Martijn van Andel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-10 11:44
Is dat ook de schijf waar je windows op wilt zetten? Zijn er meerdere schijven aanwezig in het systeem?
Staat er al data op die partitie, of heb je die geformatteerd?
Iets meer info dus graag ;)

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb geformatteerd en er is maar 1 hardeschijf van 1 TB
en geen van de tips die op het forum staan werkt heb alleen nog niet met usb geprobeerd
de pc ziet geen partitie

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2015 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:23:
en geen van de tips die op het forum staan werkt heb alleen nog niet met usb geprobeerd
Welke tips? Welk forum? Of moeten we er vanuit gaan dat jij alles goed doet en wij mogen raden?

Heb je al eens geprobeerd om tijdens de setup, waar dus de disk weergegeven/kiesbaar is, de hele disk weg te mikken? Dus als er partities zijn, alles weggooien.

Het helpt ook ontzettend als je laat weten wat voor moederbord er in de machine zit; mogelijk dat iemand te binnen schiet dat je iets in de BIOS moest omzetten voor dit specifieke bord.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof