Laptop met Windows 10 loopt in eens vast

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MushroomheaD199
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 16-04 20:59
Hoi,

IK heb een laptop met Windows 10, eerst liep de laptop heel goed en snel maar na paar dagen geleden kwam er geen voor uitgang meer in. Moest een half uur wachten tot mijn laptop opgestart was normaal paar seconde. na lange tijd wacht wil ik de start openen om een app de openen. kan ik nog een een kwartier wachten tot eindelijk de start in beeld komt. Wie kan mij vertellen waar aan dat kan liggen. Heb in middels weer Windows 8.1 geïnstalleerd. en alles werkt gewoon weer zo snel als dat ik hem kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:34

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

zonder dat er meer informatie is over de hardware welke je gebruikt en welke software wordt het hier ook gissen naar wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MushroomheaD199
Ik heb een AMD A8-4500M with Redeon(tm) Graphics 1.90GHz met 8GB RAM. Laptop merk samsung. En het gaat om Windows 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:54

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
MushroomheaD199 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:46:
Wie kan mij vertellen waar aan dat kan liggen.
Mijn glazen bol is kapot. Maar ik vermoed dat Windows 10 ermee opgehouden is door gebrek aan informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zat er nog garantie op de laptop? Samsung al gebeld? En wat zeiden ze tegen je omtrent de support/drivers voor Windows 10?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MushroomheaD199
Ik heb Windows 8.1 er weer opgezet en alles werkt weer zo als het hoort. Met Windows 10 had ik eerst ook geen last van maar zins zondag, was die in eens zo sloom als een slak. Kon er helemaal niks meer mee doen zelfs de recovery had ie moeite mee met opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06:28
MushroomheaD199 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:10:
Ik heb Windows 8.1 er weer opgezet en alles werkt weer zo als het hoort. Met Windows 10 had ik eerst ook geen last van maar zins zondag, was die in eens zo sloom als een slak. Kon er helemaal niks meer mee doen zelfs de recovery had ie moeite mee met opstarten.
Avast antivirus?

Heb een pc met windows 10 + avast en daarnaast een laptop met windows 10 en stond avast op.
Laptop hing continu vast, opende regelmatig start niet en begon met een error te komen, iets in de richting van: windows start menu and cortana stopped working blabla. Boesdoener: avast, deze eraf gehaald en alles werkt weer perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MushroomheaD199
JeroenC schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:15:
[...]

Avast antivirus?

Heb een pc met windows 10 + avast en daarnaast een laptop met windows 10 en stond avast op.
Laptop hing continu vast, opende regelmatig start niet en begon met een error te komen, iets in de richting van: windows start menu and cortana stopped working blabla. Boesdoener: avast, deze eraf gehaald en alles werkt weer perfect.
nee heb geen avast gewoon Windows defender.
Pagina: 1