Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe thuis laptop

Pagina: 1
Acties:

• bloodyairtimer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop voor thuis. Ik gebruik hem hoofdzakelijk voor internetten, foto's bewerken en wat kleine programmeer activiteiten.

Daarnaast gebruiken de kids de laptop en wil ik er daarom een touch scherm op hebben.

Ik vind het belangrijk dat hij snel en licht is en niet al te groot. Tussen de 13" en 15" lijkt mij een prima formaat. Qua harde schijf moet er minimaal een SSD van 256 GB in zitten.
Budget voor de laptop is rond de 1500 euro.

Ik heb zitten denken aan de Surface Pro 4 (i5 / 8GB / 256GB) of de Dell XPS 13 met touch scherm.

Wat ik het grootste nadeel aan de Surface vind is dat het toetsenbord er vaak niet bij zit en dat het toetsenbord met fingerprint reader alleen in de US geleverd wordt.

Mis ik nog modellen die aan mijn eisen voldoen? Of zijn er aankomende modellen die interessant zijn?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hier staan wat reviews en hier wat meningen van de redactie. Als alternatief voor de XPS: nieuws: HP brengt Spectre x2-convertible en 12,9mm dunne Envy-laptop uit ?

Is er een reden dat je fingerprint wil gebruiken? Zeker met kleinere kinderen (en dus vieze vingertjes) wil dat nog wel eens sub-optimaal werken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• bloodyairtimer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik gebruik nu Microsoft accounts met parental control voor de kinderen. Maar daar zit een sterk wachtwoord op en dat kunnen ze nog niet intypen. Daarom gebruik ik nu picture password voor ze om in te loggen, maar de fingerprint reader zag er op de surface handiger uit omdat hij gelijk herkend wie je bent.

Qua vieze vingers maak ik me niet zo'n zorgen omdat ze hem niet zelf mogen pakken of mee de zandbak in mogen nemen :)

De HP modellen ga ik bekijken. Als ik het zo snel zag dan is de Spectre x2 met touchscherm, maar is die dan ook weer 12" en dat vind ik dan weer net aan de kleine kant.

Ik zag dat een van de modellen een Intel Realsense camera heeft, dat is ook een prima alternatief voor de fingerprint reader.

Dank voor de suggesties iig!

• Appelpitjes
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:35
Als ik vragen mag, Waarom geen desktop?

Thijs W