Dit is mijn eerste topic, ik heb jullie hulp nodig. Gister avond kreeg ik 3 mailtjes en die drie mailtjes gingen er over dat ik drie facturen had betaald van €50 €50 en €100, naar een onbekend persoon uit oostenrijk, ik heb geen geld op me paypal en heb maar 60 euro op me rekening, mijn moeder beheerd mijn rekening is het dan mogelijk dat ze het daar van af pakken of? Waar pakken ze die 200 van en hoe kan ik dit oplossen ik weet het niet meer.... Had wel een gekopelde rekening. (Sorry voor de slechte spelling misschien) groet brian
Je kan bij PayPal gewoon een dispute openen. Neemt niet weg dat het zeer interessant is om te weten of de facturen legitiem zijn (dus van een echt bedrijf) en mogelijk zijn betaald door jouw account door iemand die jouw username & password heeft geraden.
https://www.paypal.com/we...yer-protection-resolution
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Als je paypal gekoppeld hebt aan je bankrekening, en er is niet genoeg tegoed. Dan bevriest je paypal rekening vanzelf en kun je voorlopig alleen koppelen met een credit card.
Ik raad dus aan om het zo snel mogelijk bij paypal op te lossen, voordat ze de transactie starten om het van je bankrekening af te halen.
Je kunt ze volgens mij ook bellen.
Ik raad dus aan om het zo snel mogelijk bij paypal op te lossen, voordat ze de transactie starten om het van je bankrekening af te halen.
Aan welke diensten heb je PayPal gekoppeld? Xbox bijv.
~
Aan mijn bank accountMrJayMan schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 07:49:
Aan welke diensten heb je PayPal gekoppeld? Xbox bijv.
hoe kan je een dispute openen?MAX3400 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 07:41:
Je kan bij PayPal gewoon een dispute openen. Neemt niet weg dat het zeer interessant is om te weten of de facturen legitiem zijn (dus van een echt bedrijf) en mogelijk zijn betaald door jouw account door iemand die jouw username & password heeft geraden.
Door te lezen nadat je op die link hebt geklikt? Paniek is nergens voor nodig!
ze wist het helaas ook nietRockvee2 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 07:54:
Ik zou het eerst aan je moeder vragen of zij er iets van weet.
En je krijgt dat leuke brieven van incassobureau's. Gewoon direct paypal bellen.jeroen3 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 07:46:
Als je paypal gekoppeld hebt aan je bankrekening, en er is niet genoeg tegoed. Dan bevriest je paypal rekening vanzelf en kun je voorlopig alleen koppelen met een credit card.
de pagina is niet gevonden bij mij...MAX3400 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 07:54:
[...]
Door te lezen nadat je op die link hebt geklikt? Paniek is nergens voor nodig!
Dan log je dus gewoon even in op je PayPal account en ga je even rustig rondkijken? Als de link niet werkt die ik eerder gepost heb, begin ik me meteen af te vragen of er overige issues op jouw PC/laptop/GSM bestaan die misschien mijn eerdere vermoeden (over mogelijk gestolen/gehackt account) kunnen bevestigen.Anoniem: 702260 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 07:57:
[...]
de pagina is niet gevonden bij mij...
[How to open a dispute
If you purchased the item from one of our merchants, follow these simple steps:
Log in to your PayPal account.
Open a dispute in the Resolution Center within 180 calendar days of your purchase.
Click “Dispute a Transaction.”
Select item dispute.
Be aware that disputes must be opened within 180 days of your payment date, and that you and the seller will have 20 days to work things out.
na een beetje rond speuren kwam ik dit tegen ik snap er werkelijk waar helemaal niks meer van: http://imgur.com/RfxvtDT link van afbeeldingMAX3400 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 07:59:
[...]
Dan log je dus gewoon even in op je PayPal account en ga je even rustig rondkijken? Als de link niet werkt die ik eerder gepost heb, begin ik me meteen af te vragen of er overige issues op jouw PC/laptop/GSM bestaan die misschien mijn eerdere vermoeden (over mogelijk gestolen/gehackt account) kunnen bevestigen.
[...]
https://www.paypal.com/selfhelp/contact/call
Bel ze nou gewoon op.
Bel ze nou gewoon op.
ja zal ik doenjeroen3 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:14:
https://www.paypal.com/selfhelp/contact/call
Bel ze nou gewoon op.
Ik heb eerlijk gezegd weinig/geen zin om een plaatje te gaan bekijken waar niemand wat mee kan. Jij bent de enige (of je moeder) die kan inloggen bij PayPal en elke betaling in de gaten kan houden en/of aanvechten bij PayPal.Anoniem: 702260 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:10:
[...]
na een beetje rond speuren kwam ik dit tegen ik snap er werkelijk waar helemaal niks meer van: http://imgur.com/RfxvtDT link van afbeelding
Begin daarmee en laat ons ter zijner tijd weten of er inderdaad wel iets is besteld in jouw huishouden (en dus correct betaald) of dat er andere zaken zijn die dit hebben veroorzaakt.
Wachtwoord etc niet vergeten te wijzigen voor zekerheid.
ja dat klopt.. bedankt voor de hulp in iedergeval!MAX3400 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:18:
[...]
Ik heb eerlijk gezegd weinig/geen zin om een plaatje te gaan bekijken waar niemand wat mee kan. Jij bent de enige (of je moeder) die kan inloggen bij PayPal en elke betaling in de gaten kan houden en/of aanvechten bij PayPal.
Begin daarmee en laat ons ter zijner tijd weten of er inderdaad wel iets is besteld in jouw huishouden (en dus correct betaald) of dat er andere zaken zijn die dit hebben veroorzaakt.
En uitgebreide virus/malware scans aanzetten. (Zoals beginnen met een Malware Bytes scan).bangkirai schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:23:
Wachtwoord etc niet vergeten te wijzigen voor zekerheid.
Klinkt als een phishing poging. De url in de mailtjes (die waarschijnlijk niet van Paypal afkomstig zijn) verwijst naar een nagemaakte Paypal-loginpagina. Voer hier -niet- je gebruikersnaam en wachtwoord in.
Ga gewoon via paypal.com naar je accountpagina en check even of er echt wel wat is afgeschreven. Ik vermoed van niet.
Ga gewoon via paypal.com naar je accountpagina en check even of er echt wel wat is afgeschreven. Ik vermoed van niet.
Kan bijna niet anders, want de naam Stefan Neuermann is ook niet te vinden op Google...Luit schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:54:
Klinkt als een phishing poging. De url in de mailtjes (die waarschijnlijk niet van Paypal afkomstig zijn) verwijst naar een nagemaakte Paypal-loginpagina. Voer hier -niet- je gebruikersnaam en wachtwoord in.
Meteen bellen naar Paypal! Hoe sneller jij dit doet hoe hoger de kans dat jij je geld terug krijgt mocht het een hack blijken.
Is TS uberhaupt wel 18 jaar oud? (gezien de paniek, verwijzingen naar zijn moeder etc.) Paypal helpt je dan ook waarschijnlijk voor geen ene meter verder, omdat je helemaal geen paypal account mag openen onder de 18.
[ Voor 3% gewijzigd door Assix op 13-10-2015 09:21 ]
Kan me niet voorstellen dat Paypal vanwege de < 18j geen enkele assistentie bied.Assix schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:20:
Is TS uberhaupt wel 18 jaar oud? (gezien de paniek, verwijzingen naar zijn moeder etc.) Paypal helpt je dan ook waarschijnlijk voor geen ene meter verder, omdat je helemaal geen paypal account mag openen onder de 18.
Immers zijn ook zij (deel) verantwoordelijk in mijn ogen (due diligence).
Mag dat niet? Ik had volgens mij ook een PayPal-account voordat ik 18 was, en ik kan me niet herinneren dat ik ooit heb hoeven liegen over mijn leeftijd.SpamLame schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:28:
[...]
Kan me niet voorstellen dat Paypal vanwege de < 18j geen enkele assistentie bied.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ooit of nooit? Voorwaarden melden iig vanaf 18j, https://www.paypal.com/nl...ent-full?locale.x=nl_NL#2Compizfox schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:30:
[...]
Mag dat niet? Ik had volgens mij ook een PayPal-account voordat ik 18 was, en ik kan me niet herinneren dat ik ooit heb hoeven liegen over mijn leeftijd.
Tevens maak ik nu op dat je 18 of ouder bent. Zijn die afschrijving voor of na je 18de gedaan?
In het laatste geval denk ik dat Paypal je gewoon helpt conform de voorwaarden en anders helpen ze je denk ik ook wel.
[ Voor 21% gewijzigd door SpamLame op 13-10-2015 09:45 ]
Hij kan zich niet herinneren dat hij ooit heeft moeten liegen 
Link werkt bij mij ook niet hoor.MAX3400 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 07:59:
[...]
Dan log je dus gewoon even in op je PayPal account en ga je even rustig rondkijken? Als de link niet werkt die ik eerder gepost heb, begin ik me meteen af te vragen of er overige issues op jouw PC/laptop/GSM bestaan die misschien mijn eerdere vermoeden (over mogelijk gestolen/gehackt account) kunnen bevestigen.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Het klinkt alsof die mailtjes gewoon phishing mailtjes zijn. Als je al ingelogd hebt via de links in de email dan zou ik zo spoedig mogelijk contact opnemen met Paypal en de situatie uitleggen.
Wazig; de link die ik post wordt door GoT afgekort maar moet verwijzen naar
code:
1
| https://www.paypal.com/webapps/mpp/security/buyer-protection-resolution |
Als ik op mijn eigen post klik en op die link, krijg ik hier direct

Excuses voor eventueel ongemakt; een Google naar "paypal dispute" levert dezelfde link op
Anoniem: 221236
ver-an-der nou eerst je wachtwoord!
en ga dan niet voor de standaard wachtwoord combinaties <woord><woord><cijfer(s)> a la Brianpaypal123
ga dan kijken bij je transacties of die bedragen geboekt zijn.
en ga dan niet voor de standaard wachtwoord combinaties <woord><woord><cijfer(s)> a la Brianpaypal123
ga dan kijken bij je transacties of die bedragen geboekt zijn.
Ja en dan bij voorkeur op een (ander) apparaat dan je normaal gebruikt. als er spyware op draaid heb je niets aan een nieuw ww
Dit is wat mij een keer was overkomen...
Ik was een avond bij een vriend van mij, die vroeg of ik via PayPal een bedrag kon storten, omdat hij iets op Ebay had gezien wat hij wilde hebben. Zelf had hij geen PayPal, dus stortte hij het bedrag eerst op mijn rekening, zodat ik het via PayPal kon betalen.
Wat bleek... De volgende dag probeerde hij voor de grap wat Gems te kopen voor een Facebook game. Dat ging gewoon zonder te betalen. Dus hij vier keer voor €50,- Gems gekocht. Bleek dit later van mijn PayPal rekening afgeschreven te zijn.
De les die ik hieruit geleerd heb is dat je altijd handmatig naar PayPal.com moet gaan om vervolgens uit te loggen als je een PayPal betaling via een site hebt gedaan.
Gelukkig heb ik via PayPal al mijn geld terug gekregen en die vriend van mij heeft zijn Gems mogen houden
, maar dit vond ik echt ontzettend vreemd en verbaas me er nog steeds over.
Maar wellicht heb jij toevallig ook op een andere PC een PayPal betaling gedaan en ben je vervolgens niet naar PayPal.com gegaan om daar uit te loggen
Ik was een avond bij een vriend van mij, die vroeg of ik via PayPal een bedrag kon storten, omdat hij iets op Ebay had gezien wat hij wilde hebben. Zelf had hij geen PayPal, dus stortte hij het bedrag eerst op mijn rekening, zodat ik het via PayPal kon betalen.
Wat bleek... De volgende dag probeerde hij voor de grap wat Gems te kopen voor een Facebook game. Dat ging gewoon zonder te betalen. Dus hij vier keer voor €50,- Gems gekocht. Bleek dit later van mijn PayPal rekening afgeschreven te zijn.
De les die ik hieruit geleerd heb is dat je altijd handmatig naar PayPal.com moet gaan om vervolgens uit te loggen als je een PayPal betaling via een site hebt gedaan.
Gelukkig heb ik via PayPal al mijn geld terug gekregen en die vriend van mij heeft zijn Gems mogen houden
Maar wellicht heb jij toevallig ook op een andere PC een PayPal betaling gedaan en ben je vervolgens niet naar PayPal.com gegaan om daar uit te loggen
Cookies :-).heyajohnny schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:15:
Gelukkig heb ik via PayPal al mijn geld terug gekregen en die vriend van mij heeft zijn Gems mogen houden, maar dit vond ik echt ontzettend vreemd en verbaas me er nog steeds over.
Op andere computers dan mijn eigen gebruik ik Paypal alleen in een soort van "incognito" modus. Geen cookies en geen history.
Nadat de transactie gedaan is voor de zekerheid even naar Paypal.com gaan om te verifieren dat je niet ingelogd bent.
Paypal is erg makkelijk om dingen online aan te schaffen, maar wederom erg gevaarlijk wanneer je niet bewust bent van de waarde van een paypal account met koppeling naar IBAN/CC.
Gebruik je paypal:
- > zorg voor een veilig wachtwoord (2step verification zodra dat weer werkt).
- > check altijd of het URL van de paypal website klopt (zowel bij beheeren als betalen.
- > log nooit permanent in/sla het wachtwoord op op een PC waarvan je niet de enige gebruiker bent (en bij voorkeur met wachtwoord is beveiligd).
- > check ook: wanneer je in windows 8 of hoger met je MS account inlogd, kunnen opgeslagen wachtwoorden gedeeld worden met andere apparaten waarom je je MS account gebruikt. Zorg dat op al deze apparaten voor het inloggen een pincode of wachtwoord gevraagt word.
Zoals iemand anders al zei:
Verander op een ander apparaat je wachtwoord zo snel mogelijk.
Check de historie van je aankopen en maak per verdachte aankoop/transactie een dispuut aan.
kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)
Misschien wel, bij mij waren ze destijds totaal niet behulpzaam.SpamLame schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:28:
[...]
Kan me niet voorstellen dat Paypal vanwege de < 18j geen enkele assistentie bied.
Anoniem: 221563
Vinkje "Aangemeld blijven" laten staan? Anders zou ik niet weten hoe, bij mij ben ik altijd alleen ingelogd tijdens de transactie. Alleen wanneer je dat vinkje laat staan zou hij automatisch zijn ingelogd.heyajohnny schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:15:
Overigens, wat voor een *** vrienden heb je dan?
Iets met kleine letters lezen?SpamLame schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:28:
[...]
Children are not eligible to use PayPal Services and we ask that minors (persons under the age of 18) do not submit any personal information to us or use the PayPal Services.
Daar verwijst ie ook naarMAX3400 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:03:
[...]
Wazig; de link die ik post wordt door GoT afgekort maar moet verwijzen naar
code:
1 https://www.paypal.com/webapps/mpp/security/buyer-protection-resolution

Het is een landinstelling probleem. Als ik 'm op US zet dan werkt ie wel.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
gewoon even paypall bellen, ik heb een keer gehad dat er in 1 keer ruim 900 euro werd overgeboekt, eerst de bank gebeld om het geld terug te storen (wat kan met automatische incasso, wat het linken van je paypall aan je bankrekening eigenlijk is) en daarna direct paypall gebeld waar ik zeer goed werd geholpen en ik dezelfde dag alles terug had.
zal me geen zorgen maken en gewoon bellen met paypall.
Op betaalforumlieren van PP kan je ook aangeven of het een private of publieke computer is (geloof dat je expliciet moet aangeven dat het een privé computer is). Ook dat om te voorkomen dat je inloggegevens bewaard worden. Doet me er wel aan denken dat ik afgelopen weekend een betaling gedaan heb met men paypal op de tablet van mijn moeder. Hoop dat die niet ingelogd is geblevenAnoniem: 221563 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:55:
[...]
Vinkje "Aangemeld blijven" laten staan? Anders zou ik niet weten hoe, bij mij ben ik altijd alleen ingelogd tijdens de transactie. Alleen wanneer je dat vinkje laat staan zou hij automatisch zijn ingelogd.
Overigens, wat voor een *** vrienden heb je dan?Als je dat nu zo nodig moet uittesten, waarom dan direct met dat soort bedragen?
Sowieso kan de TS op Paypal ook even die facturen bekijken en zien of het een belletje doet afgaan bij iemand, een dispuut openen of contact opnemen met de tegenpartij om na te gaan waarvoor er exact betaald is. Zovele mogelijkheden om van te vertrekken in dit geval.
[ Voor 13% gewijzigd door Blokker_1999 op 13-10-2015 11:53 . Reden: aanvulling ]
No keyboard detected. Press F1 to continue.
En Brian, wat zeiden ze van PayPal toen je ze belde?
Dus je hebt toen 900 euro van de bank terug gekregen en van paypal? Goede zaken..Oakenfold schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:46:
gewoon even paypall bellen, ik heb een keer gehad dat er in 1 keer ruim 900 euro werd overgeboekt, eerst de bank gebeld om het geld terug te storen (wat kan met automatische incasso, wat het linken van je paypall aan je bankrekening eigenlijk is) en daarna direct paypall gebeld waar ik zeer goed werd geholpen en ik dezelfde dag alles terug had.
Maargoed, ook mijn advies aan de TS. Als Paypal niet over de brug komt, dan moet je het geld laten storneren door de bank (dat weet jouw moeder wel hoe). Dit kan tot ik meen 13 maanden na afschrijving.
Hij dacht dat het een bug was van Facebook of van de specifieke gameAnoniem: 221563 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:55:
[...]
Vinkje "Aangemeld blijven" laten staan? Anders zou ik niet weten hoe, bij mij ben ik altijd alleen ingelogd tijdens de transactie. Alleen wanneer je dat vinkje laat staan zou hij automatisch zijn ingelogd.
Overigens, wat voor een *** vrienden heb je dan?Als je dat nu zo nodig moet uittesten, waarom dan direct met dat soort bedragen?
En bij mij was het overigens al meer dan een jaar geleden gebeurd. Tegenwoordig heb ik bij al mijn geldzaken 2-step authentication waar mogelijk. En wellicht heeft PayPal ondertussen weer het een en ander aangepast.
[ Voor 39% gewijzigd door heyajohnny op 13-10-2015 14:48 ]
Helaas is het nog steeds niet mogelijk om 2FA aan te zetten met een NL PayPal account.heyajohnny schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:43:
[...]
En wellicht heeft PayPal ondertussen weer het een en ander aangepast.
Onlangs soortgelijke mails gehad van "paypall". Na het controleren van het mail adres bleek het om een Phising mail te gaan die wilde dat ik via de bijgevoegde link zou inloggen op paypall.
De mail zag er goed uit alleen heeft paypall een eigen domein en sturen zei geen mails met @pay-pall-secure.com.
Heb ze gerapporteerd en vervolgens niets van weer gehoord en er was ook geen geld van mijn paypall afgeboekt.
Als je de links in de mail niet aanraakt is er niets aan de hand. Dergelijke nep mails worden vakers verstuurd. Check Google maar.
De mail zag er goed uit alleen heeft paypall een eigen domein en sturen zei geen mails met @pay-pall-secure.com.
Heb ze gerapporteerd en vervolgens niets van weer gehoord en er was ook geen geld van mijn paypall afgeboekt.
Als je de links in de mail niet aanraakt is er niets aan de hand. Dergelijke nep mails worden vakers verstuurd. Check Google maar.
[ Voor 13% gewijzigd door melek-taus op 13-10-2015 17:46 ]
Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.
Inderdaad wat melek-taus schrijft. De website zag er ook verrassend goed uit, zelfs vertaald in NL. Gewoon een volledig rip van de echte paypal site.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
De optie van phishing is een goede, behalve dan dat TS een screenshot heeft gepost dat er daadwerkelijk wat is afgeschreven:
Verder heeft paypal fraude/phishing weinig met Werk & Inkomen te maken, dus ik verplaats dit topic even naar Algemene Zaken
Tenzij die screenshot dus van een fake site komt, dat is aan de screenshot niet te zien.Anoniem: 702260 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:10:
[...]
na een beetje rond speuren kwam ik dit tegen ik snap er werkelijk waar helemaal niks meer van: http://imgur.com/RfxvtDT link van afbeelding
Verder heeft paypal fraude/phishing weinig met Werk & Inkomen te maken, dus ik verplaats dit topic even naar Algemene Zaken
[ Voor 13% gewijzigd door Orion84 op 13-10-2015 17:59 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Ben benieuwd wat Paypal gaat zeggen. Zullen vast het geld wel terug geven.
Ik heb ook alleen mijn CC gekoppeld aan PayPal, daar kan ik altijd de betaling vanuit mijn bank al laten stopzetten, dus volgens mij zit je dan wel "iets" veiliger voor hacks e.d.
Ik heb ook alleen mijn CC gekoppeld aan PayPal, daar kan ik altijd de betaling vanuit mijn bank al laten stopzetten, dus volgens mij zit je dan wel "iets" veiliger voor hacks e.d.
PSN: bryanlost
Zoals .oisyn al opmerkte, ooit ja.
Wie, ik? Ik ben niet TS hè...Voorwaarden melden iig vanaf 18j, https://www.paypal.com/nl...ent-full?locale.x=nl_NL#2
Tevens maak ik nu op dat je 18 of ouder bent. Zijn die afschrijving voor of na je 18de gedaan?
In het laatste geval denk ik dat Paypal je gewoon helpt conform de voorwaarden en anders helpen ze je denk ik ook wel.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Een week geleden heb ik een mail gekregen dat ik 3 facturen heb betaald van 200 euro bij elkaar.
Aangezien ik nooit een factuur heb betaald heb ik meteen paypal gebeld, ik moest een geschil indienen heb ik ook gedaan, ik had 0 euro op mijn paypal rekening dus er kon niks afgehaald worden, er kon wel geld van mijn bankrekening worden gehaald want die heb ik gekoppeld, na 2 dagen heb ik in mijn aangekondigden bedragen gekeken op mijn bank en toen zag ik de eerste 50 euro staan ik heb die geblokkeerd, zodat het niet van mijn bank af zou gaan 3 dagen later (vandaag dus) kijk ik op mijn paypal en ik zie dat ik in de -50 euro sta? wat moet ik nu doen, ik weet het echt niet meer... die andere bedrage van 50 en 100 komen ook nog wel denk ik.. graag hulp ik ben hopeloos
groetjes
Aangezien ik nooit een factuur heb betaald heb ik meteen paypal gebeld, ik moest een geschil indienen heb ik ook gedaan, ik had 0 euro op mijn paypal rekening dus er kon niks afgehaald worden, er kon wel geld van mijn bankrekening worden gehaald want die heb ik gekoppeld, na 2 dagen heb ik in mijn aangekondigden bedragen gekeken op mijn bank en toen zag ik de eerste 50 euro staan ik heb die geblokkeerd, zodat het niet van mijn bank af zou gaan 3 dagen later (vandaag dus) kijk ik op mijn paypal en ik zie dat ik in de -50 euro sta? wat moet ik nu doen, ik weet het echt niet meer... die andere bedrage van 50 en 100 komen ook nog wel denk ik.. graag hulp ik ben hopeloos
groetjes
Ik heb de topics even gemerged
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Heb je ze al eens gebeld?Anoniem: 702260 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:24:
wat moet ik nu doen, ik weet het echt niet meer... die andere bedrage van 50 en 100 komen ook nog wel denk ik.. graag hulp ik ben hopeloos
Dat je die -50 saldo hebt is op zich logisch.
Er is 50 euro afgeboekt van je bankrekening, die draai je terug. Dus krijgt je bankrekening er 50 euro bij, en je paypal gaat 50 euro naar beneden. Omdat je op 0 stond, ga je nu naar -50.
Dit wordt dan vanzelf wel weer rechtgetrokken als je dispute opgelost is. (ik neem aan dat ze daar wel wat over gezegd hebben over de telefoon).
Er is 50 euro afgeboekt van je bankrekening, die draai je terug. Dus krijgt je bankrekening er 50 euro bij, en je paypal gaat 50 euro naar beneden. Omdat je op 0 stond, ga je nu naar -50.
Dit wordt dan vanzelf wel weer rechtgetrokken als je dispute opgelost is. (ik neem aan dat ze daar wel wat over gezegd hebben over de telefoon).
Heel erg bedankt voor je reactie, weet je mischien hoelang het duurt voor dat het dispute is recht getrokken? Voor dat ik dalijk een incasso bureau op mn vloer hebTERW_DAN schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 22:13:
Dat je die -50 saldo hebt is op zich logisch.
Er staat me iets van bij dat dat tot 90 dagen kan duren. Zelf nooit mee te maken gehad op deze manier, maar meen dat dat in de voorwaarden staat.
Oke bedanktTERW_DAN schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 22:17:
Er staat me iets van bij dat dat tot 90 dagen kan duren. Zelf nooit mee te maken gehad op deze manier, maar meen dat dat in de voorwaarden staat.
In ieder geval de koppeling weghalen, heb ik ook gedaan. Met ideal als extra tussenstap en een prepaid paypal vind ik het toch wat veiliger.Anoniem: 702260 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:24:
Een week geleden heb ik een mail gekregen dat ik 3 facturen heb betaald van 200 euro bij elkaar.
groetjes
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Na het lezen van dit topic meteen de koppeling naar m`n bankrekening verwijdertMarzman schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:53:
[...]
In ieder geval de koppeling weghalen, heb ik ook gedaan. Met ideal als extra tussenstap en een prepaid paypal vind ik het toch wat veiliger.
haha ik ookChiel schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 17:54:
[...]
Na het lezen van dit topic meteen de koppeling naar m`n bankrekening verwijdert
Sinds Paypal zelfstandig is werkt dat niet meer. Tenminste, ik kreeg het niet meer aan de praat, dus heb ik m'n bankrekening maar gekoppeld. Mocht dat ooit weer werken (de link staat er nog wel, de laatste keer dat ik keek) dan ontkoppel ik 'm meteen weer.Marzman schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:53:
[...]
In ieder geval de koppeling weghalen, heb ik ook gedaan. Met ideal als extra tussenstap en een prepaid paypal vind ik het toch wat veiliger.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Bij mij werkt dat hoor, ik zet er 50 euro op en als het saldo ontoerijkend is stort ik eerst bij. Je moet dat wel appart doen bij paypal zelf. Het is geen stap in het betalingsproces ofzo.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Pagina: 1