Hallo, hallo!
Fanatiek lurker hier, ik heb al jaren dezelfde pc en begin nu toch echt soms te merken dat ik spellen niet meer helemaal lekker kan draaien en vroeg me af ik misschien wat hulp zou kunnen krijgen bij het bouwen van een nieuw systeem!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, denk hierbij aan spellen zoals CS:GO, Diablo 3, Wildstar en binnenkort Fallout 4 en Dishonored 2.
Wat mag het systeem gaan kosten?
900-1000 inclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur heb ik al, het gaat echt puur om het bouwen van een kast.
Onderdelen die ik eventueel zou kunnen hergebruiken van me huidige pc zijn:
Voeding: Coolermaster RealPower M620 (620 Watt) TN6M40
HDD: Seagate Barracuda 7200.14, 2 TB Harde schijf
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hier zelf vrij weinig verstand van maar heb geprobeerd om een stapje te maken tussen het Basisgamesysteem en het Mainstreamgamesysteem te vinden in de Desktop Best Buy Guide - September 2015.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een bepaalde voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid en energie zijn geen probleem. Het zou fijn zijn als het mogelijk is om de voeding en hdd her te gebruiken zodat er meer budget overblijft voor de rest! Het interesseert me ook echt absoluut niet hoe de onderdelen er uit zien, mijn kast staat in een hoekje onder me bureau dus ik zal er toch nooit naar kijken
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Advies bij het opzetten van een goede game pc die het best mogelijk is voor mijn budget en hopelijk een aantal jaar mee kan.
Fanatiek lurker hier, ik heb al jaren dezelfde pc en begin nu toch echt soms te merken dat ik spellen niet meer helemaal lekker kan draaien en vroeg me af ik misschien wat hulp zou kunnen krijgen bij het bouwen van een nieuw systeem!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, denk hierbij aan spellen zoals CS:GO, Diablo 3, Wildstar en binnenkort Fallout 4 en Dishonored 2.
Wat mag het systeem gaan kosten?
900-1000 inclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur heb ik al, het gaat echt puur om het bouwen van een kast.
Onderdelen die ik eventueel zou kunnen hergebruiken van me huidige pc zijn:
Voeding: Coolermaster RealPower M620 (620 Watt) TN6M40
HDD: Seagate Barracuda 7200.14, 2 TB Harde schijf
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hier zelf vrij weinig verstand van maar heb geprobeerd om een stapje te maken tussen het Basisgamesysteem en het Mainstreamgamesysteem te vinden in de Desktop Best Buy Guide - September 2015.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 265,49 | € 265,49 |
| 1 | Gigabyte GA-Z170XP-SLI | € 132,95 | € 132,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 357,95 | € 357,95 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 56,87 | € 56,87 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 52,50 | € 52,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 89,95 | € 89,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 995,66 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een bepaalde voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid en energie zijn geen probleem. Het zou fijn zijn als het mogelijk is om de voeding en hdd her te gebruiken zodat er meer budget overblijft voor de rest! Het interesseert me ook echt absoluut niet hoe de onderdelen er uit zien, mijn kast staat in een hoekje onder me bureau dus ik zal er toch nooit naar kijken
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Advies bij het opzetten van een goede game pc die het best mogelijk is voor mijn budget en hopelijk een aantal jaar mee kan.