Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het doel is om games op 1080p te spelen op een monitor en TV. Het budget is beperkt, dus daarom wijk ik uit naar 2dehands onderdelen. De CPU heb ik al gekocht. Een I5 4590 Tray. Daaromheen wil ik de PC bouwen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget ligt rond de 500,- euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Acer X223W scherm staan van mijn oude pc. Tevens heb ik nog een externe HDD van 2TB.
Het scherm gaat als de pc er is, snel vervangen worden. Er is alleen nu geen budget voor. Dit is geld ook voor de HDD. Zodra er wat meer geld is, wil ik een HDD inbouwen.
Plus de standaard muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De videokaart is het belangrijkst. Hier zit ook het meeste budget in. Voorderest zijn er niet veel eisen of bijzonderheden. Ik heb op het ogenblik een 2dehands R9 290x op het oog. Is dit een goede keuze?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Micro ATX lijkt me het leukst, maar ATX is ook goed. Als dat beter is qua Airflow.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een aantal producten uit de BBG uit september overgenomen. Is het goed om deze te nemen? Of kan ik beter zoeken op 2dehands parts, die meer bang voor de buck geven?
Qua Koeling twijfel ik ook nog.
Het doel is om games op 1080p te spelen op een monitor en TV. Het budget is beperkt, dus daarom wijk ik uit naar 2dehands onderdelen. De CPU heb ik al gekocht. Een I5 4590 Tray. Daaromheen wil ik de PC bouwen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget ligt rond de 500,- euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Acer X223W scherm staan van mijn oude pc. Tevens heb ik nog een externe HDD van 2TB.
Het scherm gaat als de pc er is, snel vervangen worden. Er is alleen nu geen budget voor. Dit is geld ook voor de HDD. Zodra er wat meer geld is, wil ik een HDD inbouwen.
Plus de standaard muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De videokaart is het belangrijkst. Hier zit ook het meeste budget in. Voorderest zijn er niet veel eisen of bijzonderheden. Ik heb op het ogenblik een 2dehands R9 290x op het oog. Is dit een goede keuze?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Micro ATX lijkt me het leukst, maar ATX is ook goed. Als dat beter is qua Airflow.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 56,87 | € 56,87 |
| 1 | Fractal Design CORE 2300 | € 50,12 | € 50,12 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 145,94 | |
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een aantal producten uit de BBG uit september overgenomen. Is het goed om deze te nemen? Of kan ik beter zoeken op 2dehands parts, die meer bang voor de buck geven?
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 79,95 | € 79,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 232,80 | |
Qua Koeling twijfel ik ook nog.
| 1 | be quiet! Pure Rock | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Gelid Solutions SnowStorm | € 15,95 | € 15,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 45,90 | |