Van een ASUS naar een MBP

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-08 15:33
Zoals de titel deels zegt:
Ik ga, zeer zeker, van mijn ASUS af, en (hoogstwaarschijnlijk) over naar een Macbook Pro 13".

Om hier eerst kennis mee te maken, gebruik ik tijdelijk thuis een MBP. Deze arriveert morgen :*) .

Er zijn hier vast meer dan genoeg tweakers die deze zelfde stap hebben gemaakt. Of het nou kort geleden is of lang geleden is, het is een heus verschil als ik me niet vergis.
Daarom zou ik jullie graag willen vragen om wat tips & trics.

Wat zijn dingen die ik echt even moet weten voordat ik ermee aan de slag ga? Kijk het besturen van een laptop, dat komt wel goed. Instellingen zijn vaak, zoals bij Apple, redelijk vanzelfsprekend, maar toch wil ik jullie even om advies vragen! _/-\o_

Gooi maar raak

edit; deze topic ben ik al rustig aan t doornemen trouwens

[ Voor 4% gewijzigd door marijn65 op 12-10-2015 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoe goed bedoeld ook, maar met een dergelijk open vraag kunnen we weinig mee :) Kijk 'ns rond in bij Apple, o.a. Mac Basics en Get Started with OS X zijn handig om door te nemen. Daarnaast hebben we ook Het grote Windows naar Mac switchers topic - deel 2 (er vanuitgaande dat je Windows op je ASUS draaide). En uiteindelijk werkt het het beste als je er gewoon mee aan de gang gaat.

Als je specifieke vragen hebt mag je een nieuw topic openen, maar deze gaat op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.