UT Framerate

Pagina: 1
Acties:

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 17:00
Weet iemand hoe je UT het beste kan tweaken zodat je een goeie fps krijgt. Ik zit nu rond de 60 in 640x480 high detail maar op deck16 onderin bij de slijmbak zie ik mijn fps dalen naar 48.
heeft iemand nog tips want ik wordt er schijtziek van.

Verwijderd

ik speel met gem. 35-40 fps en win bijna alles (disclaimer: toppers en bad days/lag/@home troubles/typekillers/crashes/packetloss/jeuk aan mn zak daargelaten natuurlijk :7 ), pffff ...gezeik over fps...

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 18:14 schreef Patrique2 het volgende:
ik speel met gem. 35-40 fps en win bijna alles (disclaimer: toppers en bad days/lag/@home troubles/typekillers/crashes/packetloss/jeuk aan mn zak daargelaten natuurlijk :7 ), pffff ...gezeik over fps...
lol @ ego

maar je moet ff een betere processor of videokaart kopuh of natuurlijk je processor overklokken, dan heb je weer ff meer frames :)

Zelf heb ik maar max 40 frames, omdat ik een Voodoo 2 heb en een Pentium II 350 mhz :'(

Verwijderd

uch uche.....hij heeft een Athlon 1ghz...

betere cpu????
man, met die pc moet je 100 fps gem. kunnen draaien.

probeer de nieuwe detonator drivers eens. scheelt vaak een hoop. of heb je win2k? Dan moet je kijken of je originele drivers geupdate kunnen worden, scheelt vaak veel, succes!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Ik zag ergens een supertwiek staan... ik heb nu gem 80 fps op mijn Intel ghz met geforce1, en het meest graffe mobo dat je op deze aarde kan krijgen.

Steam

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

OMG, 60 fps in 640 x 480 met een 1 Ghz systeem? Das wel heel brak. Ik speel(de) op een duron 700 in 1024 al me 60 fps.

Neem eens nieuwe drivers ofzo want dis gewoon te weinig.

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:58
Kijk s ff in dit topic
[topic=157966]

hier heb ik wat tweaks ingezet namelijk

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Zet je vsync eens uit, alles op fastest enzo...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Op dinsdag 19 juni 2001 18:27 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ik zag ergens een supertwiek staan... ik heb nu gem 80 fps op mijn Intel ghz met geforce1, en het meest graffe mobo dat je op deze aarde kan krijgen.
wat was die supertweak dan?

hier hebben we natuurlijk heel weinig aan, behalve dat het heel fijn voor jou is :)

It seemed like a good idea at the time

Pagina: 1