Beste Tweakers,
Zoals vele mensen op het forum heb ik ook jullie hulp nodig met kiezen. Op dit moment heb ik twee favorieten. Hieronder mijn voorkeuren.
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk MS office en video's afspelen (bijvoorbeeld uitzending gemist). En mogelijk simpele games als Dota / Minecraft.
Wat is je budget?
Budget is ongeveer 1300 euro maximaal.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Regelmatig mee in de auto of trein voor werk doeleinden. (Waar we weer MS office voor gebruiken).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Eigenlijk niet zozeer een specifiek merk op het oog. Wel hoeft het geen Apple te zijn.
Een aantal voorkeuren die ik graag zie op mijn laptop:
- licht (gemakkelijk mee te nemen)
- 13'' tot 14'' (15.6'' is eigenlijk te groot)
- verlicht toetsenboard
- Touchscreen.
- SSD
- Hoeft geen externe videokaart. Onboard zal genoeg zijn voor de simpele games die waarschijnlijk amper gespeeld gaan worden.
Wat ik tot nu toe op het oog heb:
1. Dell XPS 13'' (2015)
2. Lenovo Thinkpad T450s
3. HP Envy 13'' (maar heeft geen touchscreen?)
4. Lenovo ThinkPad Yoga 14 20DM009KMH
4. Lenovo Yoga 3 pro (maar kan de juiste niet terugvinden... ik raak verdwaald in al de benamingen van lenovo)
Als jullie betere suggesties hebben dan hoor ik het graag! Alvast bedankt voor jullie input.
Met vriendelijke groet,
Len
Zoals vele mensen op het forum heb ik ook jullie hulp nodig met kiezen. Op dit moment heb ik twee favorieten. Hieronder mijn voorkeuren.
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk MS office en video's afspelen (bijvoorbeeld uitzending gemist). En mogelijk simpele games als Dota / Minecraft.
Wat is je budget?
Budget is ongeveer 1300 euro maximaal.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Regelmatig mee in de auto of trein voor werk doeleinden. (Waar we weer MS office voor gebruiken).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Eigenlijk niet zozeer een specifiek merk op het oog. Wel hoeft het geen Apple te zijn.
Een aantal voorkeuren die ik graag zie op mijn laptop:
- licht (gemakkelijk mee te nemen)
- 13'' tot 14'' (15.6'' is eigenlijk te groot)
- verlicht toetsenboard
- Touchscreen.
- SSD
- Hoeft geen externe videokaart. Onboard zal genoeg zijn voor de simpele games die waarschijnlijk amper gespeeld gaan worden.
Wat ik tot nu toe op het oog heb:
1. Dell XPS 13'' (2015)
2. Lenovo Thinkpad T450s
3. HP Envy 13'' (maar heeft geen touchscreen?)
4. Lenovo ThinkPad Yoga 14 20DM009KMH
4. Lenovo Yoga 3 pro (maar kan de juiste niet terugvinden... ik raak verdwaald in al de benamingen van lenovo)
Als jullie betere suggesties hebben dan hoor ik het graag! Alvast bedankt voor jullie input.
Met vriendelijke groet,
Len