Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen; alle nieuwste games moeten speelbaar zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1600,- Er is ook nog ruimte voor een 2e GPU op een later moment.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
-Samsung 850 Evo 500gb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
980 GTX in SLI, 16gb RAM, i7 Processor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind het persoonlijk fraai om aansluitende componenten te gebruiken, aangezien ik een kast wil waar je in kunt kijken. Denk aan een MSI mobo met MSI gpu.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Upgrademogelijkheden naar SLI
Ga je overklokken?
Ik verwacht niet te gaan overclocken, al mag het systeem wel te overclocken zijn. Ik heb gemerkt dat er weinig mobo's zijn die niet te overclocken en wel geschikt voor SLI.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn samenstelling vinden en hier iets op aan te merken hebben. Verder zou ik graag wat meer te weten willen komen over geschikt RAM en of het al slim is te investeren in DDR4.
Assemblage laat ik doen door Azerty. Het plan is om later een 980 gtx bij te zetten in SLI, dus de voeding moet hier voldoende voor zijn. Ik vraag me af of als ik niet ga overclocken baat heb bij DDR4 RAM, of RAM boven de 1600Mhz.
Verder wil hierbij ook nog graag een 4K scherm of triple monitor setup in PPP. Hierover heb ik nog mijn twijfels. Mocht iemand hier nog advies over hebben dan hoor ik het ook graag.
Bij voorbaat dank!
Voornamelijk gamen; alle nieuwste games moeten speelbaar zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1600,- Er is ook nog ruimte voor een 2e GPU op een later moment.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
-Samsung 850 Evo 500gb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
980 GTX in SLI, 16gb RAM, i7 Processor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind het persoonlijk fraai om aansluitende componenten te gebruiken, aangezien ik een kast wil waar je in kunt kijken. Denk aan een MSI mobo met MSI gpu.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Upgrademogelijkheden naar SLI
Ga je overklokken?
Ik verwacht niet te gaan overclocken, al mag het systeem wel te overclocken zijn. Ik heb gemerkt dat er weinig mobo's zijn die niet te overclocken en wel geschikt voor SLI.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn samenstelling vinden en hier iets op aan te merken hebben. Verder zou ik graag wat meer te weten willen komen over geschikt RAM en of het al slim is te investeren in DDR4.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 345,85 | € 345,85 |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 137,95 | € 137,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 980 GAMING 4G | € 544,95 | € 544,95 |
| 1 | WD Blue WD30EZRZ, 3TB | € 105,- | € 105,- |
| 1 | Corsair Graphite 780T Zwart | € 182,95 | € 182,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Corsair Vengeance Pro CMY8GX3M2C1600C9R | € 46,13 | € 46,13 |
| 1 | Corsair RM750 | € 117,95 | € 117,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.520,73 | |
Assemblage laat ik doen door Azerty. Het plan is om later een 980 gtx bij te zetten in SLI, dus de voeding moet hier voldoende voor zijn. Ik vraag me af of als ik niet ga overclocken baat heb bij DDR4 RAM, of RAM boven de 1600Mhz.
Verder wil hierbij ook nog graag een 4K scherm of triple monitor setup in PPP. Hierover heb ik nog mijn twijfels. Mocht iemand hier nog advies over hebben dan hoor ik het ook graag.
Bij voorbaat dank!