[iPhone 6] Touchscherm werkt niet altijd na iOS 9 upgrade

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordymt
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09 18:39
Sinds een week of 2 staat de nieuwste iOS op mijn iPhone en ik had hier en daar al gehoord dat er wat problemen waren. Toch dacht ik: 'Ik gok het erop', met dit gevolg.

Af en toe unlock ik mijn telefoon en kan ik het gehele touchscreen niet meer gebruikt, alle knoppen werken nog naar behoren, maar iets aantikken werkt niet. Na het resetten van de telefoon(homeknop + uit) werkt het allemaal weer, maar het gebeurt dus nu zo'n 3x per week en dat lijkt me niet de bedoeling van een relatief dure telefoon.

Zijn hier al oplossingen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmac
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-09 16:23
Welke iPhone gebruik je? Heb je al een restore gedaan vanuit iTunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distrax1988
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Heb je wat meer info, Welke software versie staat erop? wat is voor jou de ''nieuwste''
Heb je een screenprotector?

Maak anders even een afspraak bij een Genius in de Apple store, ze doen gratis een check op je iPhone en dan weet je meteen wat er aan de hand is, en ook waar je aan toe bent. (https://getsupport.apple....upList.action?caller=rcon)

[ Voor 19% gewijzigd door Distrax1988 op 12-10-2015 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordymt
Het gaat om de iPhone 6 met iOS 9.0.2. Er zit inderdaad een screenprotector op, maar heb het probleem pas sinds iOS 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:30
Hier ook af en toe dit probleem na update van iOS 9.0.2. Ook heb ik af en toe een hangend batterij percentage, dit is ook een bekend probleem.

Home knop en uit knop ingedrukt houden en de iPhone schakelt zichzelf uit.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordymt
Ja, het lijkt me echter niet de gang van zaken als je dat steeds moet doen. Dure telefoon steeds moeten resetten is niet gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:29
Ik heb het zelf ook nog nooit meegemaakt op mijn eigen toestel. Gisteren kwam mijn broertje ook thuis met zijn telefoon, en die had ook dit probleem. Scherm ontgrendelen werkte nog, maar daarna was het niet mogelijk om ook nog maar iets op het scherm aan te raken.

Wat het probleem veroorzaakt durf ik niet te zeggen, wel dat het vervelend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Zelfde issue heb ik ook met de iPhone 6S.
Kan hem inderdaad ontgrendelen, maar swipen etc werkt.
Reset met home en aan/uit button moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:56
Ik heb het niet zo heel erg maar soms viel het me op dat een touch niet goed geregistreerd lijkt te worden. Ik moet dan een paar keer drukken voordat er wat gebeurt.

Het is me tot nu toe alleen opgevallen in Safari maar zal er eens wat beter op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup hetzelfde probleem hier, hopelijk is dit opgelost met 9.1......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het probleem gehad. Met mijn eigen toestel heb ik het een keer gehad. Maar toen heb ik mijn toestel laten vervangen omdat mijn scherm los zat. Het vervangend toestel dat ik kreeg had dit in dusdanige maten dat het toestel niet meer te gebruiken was. Kreeg hem niet meer aan de praat. Nu nog een keer een vervangend toestel gekregen, en nu heb ik het inderdaad 2 keer gehad. Maar na een enkele reset doet hij het weer. Hoop inderdaad ook dat het met de nieuwe update opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Het probleem 2 keer gehad, sinds gister overgestapt op de publieke beta van 9.1 ben benieuwd of het in de beta is opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordymt
Oke, dan wacht ik even op de nieuwe ios!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Jordymt schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:06:
Ja, het lijkt me echter niet de gang van zaken als je dat steeds moet doen. Dure telefoon steeds moeten resetten is niet gewoon.
Jawel hoor is best normaal. Heb je op android en WP ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:44

Maxow

Hidden Sound System

Zelfde probleem ook gehad, maar nu ik iOS 9.1 (beta 5) draai, heeft dit issue zich gelukkig niet meer voorgedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23-09 16:51
Zelfde probleem alleen dan heb ik dat die eerste slag van mijn toegangscode niet herkent.
Pagina: 1