• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:21
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Bodycam (stuk of 30)

Wat is je budget?
heel goede prijs/kwaliteit, maar echt niet meer dan 50 euro het stuk

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Beveiligers van grote evenementen een bodycam geven

Wat heb je zelf al gevonden?
Easypix go-extreme, Veho Muvi pro

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb iets nodig dat heel goed is te bevestigen op kleding en hij moet ook redelijk beeld in het donker kunnen maken. Niet pixelperfect, maar absoluut herkenbaar. bestelbaar in nederland op zeer kort termijn.

Verwijderd

Ik heb geen suggesties, maar het budget lijkt me nogal laag, voor de eisen die je stelt. Ook vraag ik me af wat voor batterijduur je wilt? Zie bij jou voorbeeld dat de veho muvi maar 3 uur met een accu doet. Dat lijkt me erg kort voor een evenement. En de andere camera is een action cam. Daar kan ik geen batterijduur van vinden, maar dat zal ook niet heel lang zijn denk ik.

• maartend
Voordeel van die Muvi is voice contro;/ Dus hopelijk aangeven met cam on dat hij aan gaat of zoiets. Dan is de accuduur al anders. En action cams zijn wat groter en lastig vast te zetten.

Verwijderd

Misschien kan je ook kijken naar dashcams. Lijkt me voor dit doel ook wel goed.

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Wat mij meteen te binnen schiet is de Xiaomi Yi camera.

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Definieer "donker". Als ik de beelden van mijn GoPro 3 even voor de geest haal heeft die al best wat moeite om in het donker goed herkenbare beelden op te leveren. Met een fractie van het budget gaat dat nogal een uitdaging worden vrees ik. Tenzij wij een verschillende interpretatie van donker hanteren.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• maartend
Orion84 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:24:
Definieer "donker". Als ik de beelden van mijn GoPro 3 even voor de geest haal heeft die al best wat moeite om in het donker goed herkenbare beelden op te leveren. Met een fractie van het budget gaat dat nogal een uitdaging worden vrees ik. Tenzij wij een verschillende interpretatie van donker hanteren.
Tja, evementen. dancefeesten in een hal en dergelijke. Hoe donker is dat/ Geen idee, best donker. Maar ook geen pitch black. En daar wil ik dus herkenbaar beeld op zien. Nogmaals, gaat niet om een schoonheidsprijs.

• maartend
ben toch eens aan het kijken naar de SJcam4000

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

maartend schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 18:03:
ben toch eens aan het kijken naar de SJcam4000
Ik zou daar dan ook de Xiaomi Yi naast leggen.

Heb je al een keuze kunnen maken?

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

• maartend
Laat kiezen tussen de Xiaomi Yi en de SjCam4000. Nog niks teruggekoppeld geregen.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1