Ik wil een nieuwe telefoon aanschaffen, mijn xiaomi redmi note's usb is kapot en dus laad mij mobiel niet meer goed op.
Ik wil graag een telefoon met een 5 of 5,5 inch scherm (of er tussenin).
16gb minimaal, een mooi design en hij moet gewoon snel zijn, ik wil graag een telefoon met goede bouwkwaliteit. Gewoon een 2014-2015 flagshipkiller ongeveer. Mijn budget is rond 300 euro, eventueel hoger als de telefoon langer mee kan! 400 euro max.
Zelf heb ik al gezien:
Oneplus Two - 335 op to2c
Oneplus One 16 gb - 240 euro op banggood met coupon
ZTE Z9 max nubia - 220 euro op to2c
ZUK Z1 - 270 euro op pandawill met coupon
De Oneplus two spreekt mij het meeste aan, alleen twijfel ik hier aan, omdat het niet echt een 2015 flagshipkiller is en omdat het een vrij dure telefoon vergeleken met de release prijs van de opo. Daarom zou ik eerder kiezen voor ZUK Z1, ook een metalen body, fingerprint, sensor, etc. met 64gb is deze voor 270 euro (incl verz) goedkoper dan de opo en omdat de opo niet in stock is bij de officiele site en deze 320 euro kost inclusief verz kost zou ik eerder daarvoor gaan.
Uiteindelijk kan ik gewoon niet goed kiezen
Misschien kunnen jullie me helpen met kiezen? waarvoor zouden jullie gaan?
Ik wil graag een telefoon met een 5 of 5,5 inch scherm (of er tussenin).
16gb minimaal, een mooi design en hij moet gewoon snel zijn, ik wil graag een telefoon met goede bouwkwaliteit. Gewoon een 2014-2015 flagshipkiller ongeveer. Mijn budget is rond 300 euro, eventueel hoger als de telefoon langer mee kan! 400 euro max.
Zelf heb ik al gezien:
Oneplus Two - 335 op to2c
Oneplus One 16 gb - 240 euro op banggood met coupon
ZTE Z9 max nubia - 220 euro op to2c
ZUK Z1 - 270 euro op pandawill met coupon
De Oneplus two spreekt mij het meeste aan, alleen twijfel ik hier aan, omdat het niet echt een 2015 flagshipkiller is en omdat het een vrij dure telefoon vergeleken met de release prijs van de opo. Daarom zou ik eerder kiezen voor ZUK Z1, ook een metalen body, fingerprint, sensor, etc. met 64gb is deze voor 270 euro (incl verz) goedkoper dan de opo en omdat de opo niet in stock is bij de officiele site en deze 320 euro kost inclusief verz kost zou ik eerder daarvoor gaan.
Uiteindelijk kan ik gewoon niet goed kiezen
Misschien kunnen jullie me helpen met kiezen? waarvoor zouden jullie gaan?