Toon posts:

Game PC (€800)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Gamen, Youtube en Gewoon andere dingen op het internet

Wat mag het systeem gaan kosten? €800 tot €900

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Nee.

Wat denk je allemaal nodig te hebben? Heb er weinig verstand van dus ik weet het niet precies.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Nee.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Hoge FPS & Goede Kwaliteit voor het gamen en niet traag op het internet.

Ga je overklokken? Nee

Wat verwacht je van ons? om een betere Game PC te samenstellen van ongeveer dezelfde prijs

Ik zat te denken om deze computer te kopen: http://www.medion.com/nl/...pc-p5333-h-410020288.html dus ik ben opzoek naar een gelijkmatige PC als die (mag ook beter natuurlijk :D)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2015 15:40 ]

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

En wat wil je nu van ons? Waarom schaf je die pc niet gewoon aan als je dat wat lijkt?

Hoi!

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem al gewijzigd

Verwijderd

Check de BBG''s eens dat is een goede basis om vanuit te werken

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-10 11:31

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

Best-Buy-Guide, DAA beleid voor meer informatie, het is wel de bedoeling dat je zelf ook met een idee komt

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

• milkow
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-10 20:13
Uit dat budget kun je meer halen dan wat er in die Medion zit, maar probeer zelf eens iets zelf samen te stellen. Het hoeft niet helemaal perfect te zijn, als ik maar het idee krijg wat jij zelf uit je budget wilt halen. Dan pas kunnen de andere tweakers en ik je voorstel iets verbeteren en afmaken :)
Pagina: 1