Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
2 weken geleden heb ik een compleet nieuw systeem aangeschaft. Alles werkt naar behoren, maar toch lijkt het me wel wat om wat meer verlichting en koeling in de behuizing te hebben. Vandaar dat ik van plan ben om 2 of 3 led fans aan te schaffen van Corsair.
Wat is je budget?
25euro per 2 fans ongeveer
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag Corsair SP of AF fans
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Corsair Obsidian 450D (2x 140mm front en 1x 120mm achterkant)
i5-6600K
MSI Z170A Gaming Pro
Corsair Vengeance LPX 8GB
MSI GTX 970
Scythe Mugen 4 PCGH
Cooler Master V550 Watt
Onderin is plaats voor 1x 120mm en bovenin is plaats voor 3x 120mm of 2x 140mm.
Zelf weet ik niet of ik nou beter de SP versie kan nemen of de AF.
Onderin was ik wel van plan om een 120mm fan te nemen, wat ik dus niet zeker weet is of ik nu 1 of 2 120mm fans moet nemen of 1x 140mm bovenin?
Het worden dus de Corsair AF of SP serie met rode led verlichting.
Had graag een foto bijgevoegd van hoe het er nu uitziet, maar geen idee hoe ik dit fantsoenlijk voor elkaar krijg.
Alle reacties/ opmerkingen en of andere adviezen zijn welkom!
Bedankt alvast
Ik zoek een?
2 weken geleden heb ik een compleet nieuw systeem aangeschaft. Alles werkt naar behoren, maar toch lijkt het me wel wat om wat meer verlichting en koeling in de behuizing te hebben. Vandaar dat ik van plan ben om 2 of 3 led fans aan te schaffen van Corsair.
Wat is je budget?
25euro per 2 fans ongeveer
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag Corsair SP of AF fans
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Corsair Obsidian 450D (2x 140mm front en 1x 120mm achterkant)
i5-6600K
MSI Z170A Gaming Pro
Corsair Vengeance LPX 8GB
MSI GTX 970
Scythe Mugen 4 PCGH
Cooler Master V550 Watt
Onderin is plaats voor 1x 120mm en bovenin is plaats voor 3x 120mm of 2x 140mm.
Zelf weet ik niet of ik nou beter de SP versie kan nemen of de AF.
Onderin was ik wel van plan om een 120mm fan te nemen, wat ik dus niet zeker weet is of ik nu 1 of 2 120mm fans moet nemen of 1x 140mm bovenin?
Het worden dus de Corsair AF of SP serie met rode led verlichting.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Corsair Air Series AF120 LED Quiet Edition Rood Twin Pack, 120mm | € 22,55 | € 22,55 |
| 1 | Corsair Air Series AF140 LED Quiet Edition Rood, 140mm | € 15,05 | € 15,05 |
| 1 | Corsair Air Series SP120 High Static Pressure Rode led (Twin pack), 120mm | € 22,30 | € 22,30 |
| 1 | Corsair Air Series SP140 LED Red High Static Pressure 140mm Fan | € 15,05 | € 15,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 74,95 | |
Had graag een foto bijgevoegd van hoe het er nu uitziet, maar geen idee hoe ik dit fantsoenlijk voor elkaar krijg.
Alle reacties/ opmerkingen en of andere adviezen zijn welkom!
Bedankt alvast