Firstlook 2015: Wat vonden jullie ervan?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:08

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Gisteren voor het eerst naar Firstlook Festival geweest door de actie van tweakers (Bedankt!)

Ik was nog nooit naar een 'Game Beurs' geweest en mijn vriendin ook niet. We waren gelukkig ruim op tijd (10.20) waardoor we niet in de rij hoefde te staan om naar binnen te gaan en vervolgens stonden we ook bijna helemaal vooraan bij de ingang van de stands.

Nadat om 11.00 uur de hekken open gingen, zijn we meteen naar de Nintendo stand gegaan. Hier moesten we helaas al ruim één uur wachten voordat we aan de beurt waren. Vervolgens hebben we The Legend of Zelda: Tri Force Heroes mogen uitproberen. Dit moet met zijn drieën, helaas waren we erg snel af waardoor de speelsessie maar erg kort was. Gelukkig had Nintendo nog meer staan en hebben we nog een aantal store spellen gespeeld.

Daarna zijn we langs de Marketplace gelopen een hoop standjes met bortspellen, shirts en games.

Vervolgens mochten we de nieuwe Tomb Raider uitproberen in een maar liefst 18 minuten durende speelsessie. Daarover meer: rens-br in "[Multi] Rise of the Tomb Raider (2015)"

Als laatste hebben we nog in de rij gestaan voor Assassin's Creed: Syndicate, dit was helaas ook een rij van dik één uur wachten. Meer over dit spel hier. Ubisoft had er dan ook nog eens voor gekozen om voor elk spel een losse rij te maken. Wilde je dus alle Ubisoft games af dan stond je al gauw 3 uur in de rij.

Al met al was het een erg geslaagde dag, heb er erg van genoten en het was erg leuk om een keer naar zo'n Beurs te gaan. Helaas is het wel veel staan en wachten.

Hoe hebben andere tweakers de Firstlook ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 12:37

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Voor mij was het alweer ruim 5 jaar geleden sinds ik voor het laatst naar een gamebeurs was gegaan, maar ik moet zeggen dat Firstlook mij erg was bevallen. Ik was op vrijdag gegaan, dus misschien was het toen iets rustiger en ik kan mij niet herinneren dat ik ruim een uur moest wachten om bepaalde games te spelen. Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik niet echt in de rij ging staan om games te spelen :P

Tomb Raider had ik ook even gespeeld en mij verder nog erg vermaakt met Call of Duty: Black Ops 3 en Battleborn. Assassin's Creed was ook redelijk druk nu ik er over nadenk, dus daar heb ik alleen een beetje rond kunnen kijken.

Volgend jaar ben ik denk ik weer van de partij.

Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 22:21

Pykow

Angelo OTR

ik ben vorig jaar geweest op een zaterdag en toen heb ik alleen Driveclub kunnen spelen op de playstation stand. Het was te druk en je moest minimaal 1,5 uur wachten per game.

De games waarop ik zit te wachten, waren niet speelbaar op Firstlook zoals:
Roller coaster tycoon world, Overwatch.

Ik heb een hekel aan Call of duty, Star wars en Ubisoft games.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:08

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Pykow schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:08:
ik ben vorig jaar geweest op een zaterdag en toen heb ik alleen Driveclub kunnen spelen op de playstation stand. Het was te druk en je moest minimaal 1,5 uur wachten per game.

De games waarop ik zit te wachten, waren niet speelbaar op Firstlook zoals:
Roller coaster tycoon world, Overwatch.

Ik heb een hekel aan Call of duty, Star wars en Ubisoft games.
Je kon in ieder geval dit jaar zien op de Firstlook website welke games, wel en niet gespeeld konde worden. Vreemd dat dit vorig jaar niet te zien was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Ik was dit jaar ook voor het eerst naar Firstlook, met een IRL vriend en wat mensen die ik alleen online kende, en deel je ervaring van staan en wachten. Komt ook door de grootte van het evenement natuurlijk, het is te klein om alleen rond te lopen en te kijken.
Zelf ben ik wel eerst een rondje gaan lopen om te zien wat er te zien is, bij rustige stands nog even gestopt. Voor de rest vooral in de indie hoek rondgehangen (vind ikzelf de interessantste spellen) en rond de lunchtijd bij de main stage Rocket League gekeken (had graag mee willen doen, had nog een beste kans gemaakt om te winnen voor zover ik het kon inschatten :Y)) en 's middags weer hetzelfde ritme als de ochtend maar wel iets vaker in rijen gaan staan, anders verveel je je best snel.

Vond het tof om een keer VR geprobeerd te hebben en vond het tof om op Firstlook te zijn geweest, maar ik hoef zeker niet elk jaar te gaan. Grootste minpunt vond ik denk ik de focus op de populaire spellen van de grote uitgevers, want die speel ik zelf niet en die boeien me eerlijk gezegd ook niet zo veel, maar dat had ik vantevoren ook verwacht. Al met al licht positief maar sta niet te springen om direct weer te gaan :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.