Toon posts:

Laptop niet meer verbonden met OneDrive

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
vandaag ineens een melding dat mn laptop niet meer met OneDrive is verbonden. Na aanmelding bij OneDrive wordt een nieuwe map gemaakt en 5GB nutteloos gesynced. Hier is t issue ook al gemeld.... http://forums.windowscentral.com/ask-question/387004-2.htm

het schijnt dus meerdere keren te kunnen voorkomen.... :(

Iemand in de nedderlends met hetzelfde probleem en een idee hoe dit te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-10 15:41
Ik heb het ook voorgehad gisteren. Ik vermoed dat het een failure was vanuit microsoft zelf.

Hoe je het kan oplossen? Opnieuw aanmelden, dezelfde map kiezen en de boel opnieuw laten synchroniseren. Meer kan je er niet mee doen.

Ik ga er dus vanuit dat je nu nog steeds verbonden bent, aangezien dat bij mij wel zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OneDrive liet me idd een map kiezen. En maakte toen een tweede OneDrive map aan.Terwijl dat eigenlijk helemaal niet kan.. tenminste ik kan geen twee mappen mt dezelfde naam aanmaken.Maar goed, dit dus out of our hands :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:38

P_Tingen

omdat het KAN

Gisteren ook gehad inderdaad. Ik dacht dat ikzelf iets ver^%$^& had, maar ik heb gewoon de bestaande OneDrive-map gekozen en lekker laten syncen. Ik ga er maar vanuit dat als datgene wat op mijn schijf staat gelijk is aan wat er in de OneDrive cloud staat, de bestanden zelf niet over de lijn worden getrokken/gestuurd.

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
P_ dan zou ik toch even kijken of er niet 2 OneDrive mappen staan in c:\users\....\ map