Ik zoek een?
moederbord, cpu koeler, ram
Wat is je budget?
voor €180 moet het te doen zijn
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen voorkeur voor merken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
de i7-4790k heb ik reeds in mijn bezit, de voeding, HDD en behuizing neem ik over uit mijn oude pc. deze pc is niet meer up to date en voor het werk dat ik ga verrichten (renderen in keyshot e.d.) wil ik graag een krachtige machine hebben. zie hier onder het lijstje dat ik momenteel samen heb gesteld aan de hand van verschillende reviews.
(ik wil gaan overklokken dus vandaar de k versie, de koeler en z97 moederbord)
micro-ATX is geen must maar het kan zijn dat ik later voor een kleinere behuizing ga dus vandaar.
toch zou ik graag nog jullie advies hebben over de aanschaf van deze componenten, bega ik hier een misser
of kan ik dit veilig kopen
?
(518,90 - 358 = €160,90 huidig)
moederbord, cpu koeler, ram
Wat is je budget?
voor €180 moet het te doen zijn
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen voorkeur voor merken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
de i7-4790k heb ik reeds in mijn bezit, de voeding, HDD en behuizing neem ik over uit mijn oude pc. deze pc is niet meer up to date en voor het werk dat ik ga verrichten (renderen in keyshot e.d.) wil ik graag een krachtige machine hebben. zie hier onder het lijstje dat ik momenteel samen heb gesteld aan de hand van verschillende reviews.
(ik wil gaan overklokken dus vandaar de k versie, de koeler en z97 moederbord)
micro-ATX is geen must maar het kan zijn dat ik later voor een kleinere behuizing ga dus vandaar.
toch zou ik graag nog jullie advies hebben over de aanschaf van deze componenten, bega ik hier een misser
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Tray | € 358,- | € 358,- |
| 1 | Gigabyte GA-Z97M-DS3H | € 76,- | € 76,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Kingston HyperX Savage HX318C9SRK2/8 | € 48,95 | € 48,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 518,90 | |
(518,90 - 358 = €160,90 huidig)