Hulp nodig bij Data recovery na Windows 8 factory reset

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.niceguy.89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08-2018
Afgelopen weekend heb ik mijn laptop met windows 8 in fabriek reset gedaan, omdat deze helemaal stuk was. Ik dacht dus een volledige back up te hebben gemaakt, maar ik mis een map met bestanden.

Wat ik heb gedaan is de HDD eruit geschroefd en op een andere computer aangesloten.

M.b.v. een paar recovery programma's scans laten doen (zie lijst). Maar geen van deze programma's lijken diep te kunnen recoveren. Ze zoeken meer verwijderde bestanden.

EaseUS Data Recovery Wizard 8.2
Remo Recover
EasyRecoveryPortable
MiniTool Partition Wizard Free
Recuva
Wondershare Data Recovery
Stellar Phoenix Photo Recovery
Undelete 360

Nu is mijn vraag of iemand mij een goed programma kan adviseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:59
Als je er geld voor uit wil geven (of handig bent met google) raad ik UFS Explorer Professional Recovery aan. Deze gebruik ik thuis en op het werk geregeld om data terug te halen die mensen per ongeluk weg gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:00

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Vreemd dat je de hier regelmatig genoemde GetDataBack niet hebt geprobeerd. Maar Recuva heb je wel gebruikt. Omdat die je ook niet kon helpen, is de kans toch wel aardig aanwezig dat de locatie op de schijf waar deze map stond, is overschreven met de fabrieksimage.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.niceguy.89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08-2018
@ Starke

Ik ga dat gelijke even proberen, Hartelijk dank!

@ Hero of Time
GetDataBack, ken ik niet echt, maar ga het wel zo proberen

Ooit eens in mijn verleden heb ik wel iets gebruikt wat had geholpen, maar ik ben de naam daarvan kwijt.

Daar ben ik ook echt bang voor