Headphone advies?

Pagina: 1
Acties:

• SimonPen
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07-2025
Ik zoek nieuwe headphones, worden alleen voor de pc gebruikt voor muziek, video, films, en gaming. budget is niet zo'n groot probleem, rond de 300 euro is te doen.

Op dit moment twijfel ik tussen de Beyerdynamic DT 770 Pro, en de Sennheiser HD 650. Iemand enige tips? ik heb totaal geen ervaring met audio.

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:24

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Wat is precies je verwachting?
300,- is érg veel geld om zomaar aan een hoofdtelefoon uit te geven. Heb je je al een beetje ingelezen in open vs gesloten ontwerpen?

Life is not about specs, it is about joy!

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01-2025
Waarom kan dit niet gewoon in het algemene headphones topic?

• joshua2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-04-2019
Een tip? Zelf gaan luisteren. Ik heb twee Sennheisers en elke cent die ik er aan besteed heb, heb ik duizend keer terugverdiend in luisterplezier én draagcomfort. Onderschat draagcomfort niet, dik hoofd, dun hoofd, bril dragend of niet, zweet je veel of niet, dat is heel persoonlijk, maar aangezien je makkelijk een uur lang met zo'n ding op je bakkes zit, is het draagcomfort erg belangrijk. Ooit eens een topmodel Yamaha gehad, superding, alleen werd die wel érg warm na een uurtje luisteren...
Voor 2-300€ heb je altijd wel een goeie trouwens, check anders ff die Bax heaphone site voor recensies van gebruikers (of een andere site natuurlijjk...) maar vertrouw uiteindelijk op je eigen oren. :-)

hoe maak ik zo'n sig?