Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

WES7 en Iphone

Pagina: 1
Acties:

• josvane
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-11 15:50
Wij hebben hier HP Thin clients staan, type T620 en T610. Beide modellen zijn voorzien van WES7.
Op het moment dat we hierop een iphone aansluiten om foto's te exporteren, dan geeft de iphone een melding van vertrouwen. Doen we dit dan krijg je normaal toegang tot de iphone en de fotomap.

Soms werkt dit ook gewoon, alleen dus niet altijd. Bij het loskoppelen verdwijnt hij, zodra we hem opnieuw aankoppelen dan komt gelijk de vraag van vertrouwen. We zien op de TC de iphone weer verschijnen alleen we krijgen de DCIM map niet te zien.

Een herstart van TC helpt, maar helaas niet altijd. Samengevat kan ik het niet reproduceren waar het verkeerd gaat.

We loggen met de TC in op een Terminal Server, in de RDP sessie staat dat we de lokale bronnen meenemen. Op het moment dat de Iphone het een keer wel goed doet, kunnen we op de TS door fotomap heen bladeren. Doet hij het lokaal niet, dan ook niet op de TS.

We hebben de iphone ook aangesloten terwijl ik als admin ingelogd ben en EWF uit.

Moet ik hiervoor Itunes installeren, wat ik eigenlijk niet wil, of zijn er andere mogelijkheden?

• marcop82
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
iTunes is niet nodig voor deze functie, enkel een driver zou moeten voldoen die zover ik weet automatisch gedownload wordt. Het zou kunnen dat het hiermee al fout gaat. Is het nodig die foto's op de Terminal Server te zien ? Lukt het wel correct op Windows 7 van de Thin Client ?

[ Voor 9% gewijzigd door marcop82 op 12-10-2015 12:27 ]

• josvane
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-11 15:50
Zoals in de OP staat, als het op de windows 7 van de Thin client werkt dan ook op de TS. Werkt het niet, dan ook op TS niet.

Het probleem lijkt dus in de basis op de WES7 client te zitten.

Het systeem geeft ook aan dat de Iphone gereed voor gebruik is.