Lang geleden dat ik een systeempje heb samengesteld. Hopelijk alles goed gedaan, zo niet hoor ik het graag.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC's is voor een collega thuis. Voornamelijk voor het kindje leren met de computer werken en af en toe een spelletje van internet, niet te vergeten youtube filmpjes kijken beetje hd moet wel vloeiend afspelen. PC moet wel even mee kunnen en niet na 2 jaar out of date / traag zijn
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is rond de 800 euro (geluid en scherm niet meetellen wel beetje rekening mee houden)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag kwaliteit en degelijkheid. Moederbord is en blijft een MSI andere merken net na garantie kapot. Verder intel als cpu, geheugen ben daar niet merk gebonden corsair en kingston hebben een streepje voor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
een nieuw systeem, socket 1151 en ddr4, geluidssetje fatsoenlijk en niet duur.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Hieronder heb ik al wat samengesteld. De vraag is goede keus en gaat het allemaal samenwerken? Kan onboard kaartje internet spelletjes met gemak aan?
Gekozen onderdelen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC's is voor een collega thuis. Voornamelijk voor het kindje leren met de computer werken en af en toe een spelletje van internet, niet te vergeten youtube filmpjes kijken beetje hd moet wel vloeiend afspelen. PC moet wel even mee kunnen en niet na 2 jaar out of date / traag zijn
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is rond de 800 euro (geluid en scherm niet meetellen wel beetje rekening mee houden)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag kwaliteit en degelijkheid. Moederbord is en blijft een MSI andere merken net na garantie kapot. Verder intel als cpu, geheugen ben daar niet merk gebonden corsair en kingston hebben een streepje voor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
een nieuw systeem, socket 1151 en ddr4, geluidssetje fatsoenlijk en niet duur.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Hieronder heb ik al wat samengesteld. De vraag is goede keus en gaat het allemaal samenwerken? Kan onboard kaartje internet spelletjes met gemak aan?
Gekozen onderdelen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 265,49 | € 265,49 |
| 1 | MSI H170A PC MATE | € 102,95 | € 102,95 |
| 1 | MSI N720-2GD3HLP | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | Phanteks Enthoo Pro Closed Zwart | € 83,01 | € 83,01 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart | € 238,95 | € 238,95 |
| 1 | Logitech Z333 | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | Corsair CX430M | € 50,- | € 50,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 89,95 | € 89,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 994,20 | |