Ik werd wat overmoedig en ging vrij snel (10km/h) en nam de bocht maar mijn hoofd wilde rechtdoor maar het ding ging nog iets meer de bocht om.. en door er niet direct af te springen ging ik toch corrigeren.. dus viel ik om en draaide daarbij mijn voet naar binnen.
Ik dacht dat ik dus mijn voet verzwikt had, maar buiten alle schrammen op mijn been en arm had ik een botje in mijn voet gebroken.. dat kan gebeuren door dat er een pees te hard 'trekt' (dus het draaien van mijn voet)
Was het toevalige binnen de paar dagen dat moet voor de oefenen?
Ja, oefenen doe je paar dagen om überhaupt te
kunnen rijden. Daarna ga je pas leren bochten nemen en genoeg vertrouwen te krijgen om in het openbaar tussen het verkeer te gaan..
Zou jij weer op de ding stappen?
Ja hoor, maar ik ben niet zo bang aangelegd

Ik neem het ding nu wel serieuzer, het is niet echt speelgoed..
Op gearbest is het 250 Euro. Denk dat wat invoer/douane kosten zeker komen.
Die van mij komt ook uit China, invoer viel wel mee, 40 euro kwam er nog bij de prijs als ik mij goed herinner.
Wel even kijken bij die hele goedkope hoeveel Watt motor erin zit en wat de Accu doet.. soms adverteren ze met mooie specs (20km/h en 20km afstand met volle accu) maar is het goedkope model maar 10km/h en na 5km leeg

kan niet voorstellen dat ik elker keer de ding 4 verdiepingen optillen en dan weer ..
Ja het ding is niet echt licht, wel makkelijk te tillen door het handvat, paar verdiepingen is wel te doen.
Dat klopt, ik ken iemand met dit lange model en 2 wielen, maar die gaat echt maar 8km/h en trekt heel langzaam op. Ook kan je totaal geen stoeprand op en een grasveld of oneven weg kan je helemaal vergeten.. daarbij ligt het zwaartepunt in het midden, dus rij 1x een stoeprand af en hij breekt in 2

Overigens is deze versie dus wel speelgoed en kan je niet echt serieus nemen als vervoer in het verkeer, wel aan te raden voor jongere kinderen, daar zou ik de unicycle versie absoluut niet aanraden..