[HDD] Hardeschijf Defect ??

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views

• NitroZ
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-01 10:13
Ik heb contact met Azerty gehad en hun trekken de conclusie dat mijn harde schijf stuk is terwijl software 100% aangeeft en geen toeters en bellen naar voren gooit. Het volgende had ik gezegd:

Mijn computer functioneert goed tot een bepaald moment en loopt die een fractie van een seconde/ halve seconde vast + geluid en kan daarna weer aan het werk. Dit gebeurt vooral met de standaard programma's als Google Chrome etc etc. Het ligt niet aan het programma want mijn muis is dan ook voor die halve seconde gefreezed...

Ik hoop dat 1 van jullie hier enige info over kan geven over wat ik eraan moet veranderen, wat ik moet doen of dat jullie zeggen: Breng hem lekker terug naar Azerty voor garantie (wat ik het liefst niet wil doen aangezien ik hem erg nodig heb).

Groetjes,
NitroZ

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:21
Wat is je punt? Je HDD is kapot en moet vervangen worden. Maar dat wil je niet? Dan blijf je toch lekker doorwerken met de problemen die je nu hebt?

Of je spreekt met Azerty af dat je nu een nieuwe koopt en je geld terug krijgt zodra ze je oude retour ontvangen hebben.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• NitroZ
LordSinclair schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:29:
Wat is je punt? Je HDD is kapot en moet vervangen worden. Maar dat wil je niet? Dan blijf je toch lekker doorwerken met de problemen die je nu hebt?

Of je spreekt met Azerty af dat je nu een nieuwe koopt en je geld terug krijgt zodra ze je oude retour ontvangen hebben.
Hij is nog niet super oud, hoogstes 2 maandjes oud, uiteraard wil ik hem wel ruilen, alleen ik heb hem heel erg nodig voor mijn opleiding, hier draait ook VMWare en dergelijke op, maar gebruik hem dagelijks, en mijn duidelijkere vraag is (sorry voor onduidelijkheid): Is het wel me harde schijf of niet? Omdat Azerty beweert dat het waarschijnlijkme hdd is

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:21
Zonder meer informatie is het voor ons ook in een glazen bol kijken wat er mis is.
Wat heb je gemeten en hoe? Wat zijn je smart waardes? Hoe ziet je HDD gebruik er uit als je kijkt in de broncontrole in Windows? Wat is je overige hardware?

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• NitroZ
LordSinclair schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:39:
Zonder meer informatie is het voor ons ook in een glazen bol kijken wat er mis is.
Wat heb je gemeten en hoe? Wat zijn je smart waardes? Hoe ziet je HDD gebruik er uit als je kijkt in de broncontrole in Windows? Wat is je overige hardware?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QmChYfF.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SFemHHC.png

[ Voor 98% gewijzigd door NitroZ op 12-10-2015 19:31 ]

• Rhin
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-01 23:26
Ik zou hem gewoon RMA'en. Verder hoort dit natuurlijk in Opslagtechnologie, niet PMG.

• NitroZ
Rhin schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 19:47:
Ik zou hem gewoon RMA'en. Verder hoort dit natuurlijk in Opslagtechnologie, niet PMG.
Dat "RMA" wat is dat eigenlijk precies?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:25

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit is aan alle kanten een vrij karig topic. De topicstart heeft geen inleiding, geen onderbouwing en geen eigen onderzoek. En eigenlijk vertel je ook niet eens wat exact het probleem is.

Verder staat je topic in het verkeerde subforum. Uiteraard hoort dit in Opslagtechnologie thuis.

Als laatste verwachten we eigen oplossend vermogen. Een vraag als "wat is RMA" kan je in enkele seconden even zelf googlen.

Al met al is dit niet erg topicwaardig momenteel dus gaat je topic op slot. Wil je degelijk advies over of je HDD inderdaad niet lekker is, kan je altijd eens in Check je SMART rondkijken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.