Goedemorgen,
Een 2 weken terug heb ik (met behulp van een collega) een xpnology machine gebouwd, en nu ik de smaak te pakken heb, (en honderden films en series tot mijn beschikking) wil ik een MiniHackintoschHTPC gaan bouwen. Ben nog nieuw in de hele hackintosh scene (heb wel uitgebreide OSX ervaring) en vraag daarom graag jullie hulp.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk films streamen vanaf mijn NAS (Plex / Kodi), youtube, skype beetje surfen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 400 - €600 (ligt een beetje "future-proof-heid)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb ik een GPU nodig voor wat ik wil, of heb ik die alleen nodig voor 4K 60hz/HDMI 2.0?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Alles moet natuurlijk compatibel zijn voor Hackintosch
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
SFF en erg stil uiteraard. Om een idee te geven; dit is de nas die ook bij mijn TV staat. en nog presteert mijn Samsung DVR het om meer herrie te maken...
Ga je overklokken?
Nope
Ik hoor heer graag van jullie, bedankt alvast!
Een 2 weken terug heb ik (met behulp van een collega) een xpnology machine gebouwd, en nu ik de smaak te pakken heb, (en honderden films en series tot mijn beschikking) wil ik een MiniHackintoschHTPC gaan bouwen. Ben nog nieuw in de hele hackintosh scene (heb wel uitgebreide OSX ervaring) en vraag daarom graag jullie hulp.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk films streamen vanaf mijn NAS (Plex / Kodi), youtube, skype beetje surfen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 400 - €600 (ligt een beetje "future-proof-heid)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-4150 Boxed | € 113,- | € 113,- |
| 1 | Gigabyte GA-H97N-WIFI | € 112,- | € 112,- |
| 1 | BitFenix Phenom Micro-ATX Zwart | € 62,- | € 62,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 120GB | € 69,- | € 69,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 429,90 | |
Heb ik een GPU nodig voor wat ik wil, of heb ik die alleen nodig voor 4K 60hz/HDMI 2.0?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Alles moet natuurlijk compatibel zijn voor Hackintosch
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
SFF en erg stil uiteraard. Om een idee te geven; dit is de nas die ook bij mijn TV staat. en nog presteert mijn Samsung DVR het om meer herrie te maken...
Ga je overklokken?
Nope
Ik hoor heer graag van jullie, bedankt alvast!